|
Automat i CB - zakłucenia
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Witam,
Zaczynając od początku. Kupiłem nowy samochód - toyota corolla 1.4 D4D MM. Samochód wyposażony jest w skrzynie półautomatyczną, zmiana biegów następuje między innym i przy pomocy silników elektrycznych. Z poprzedniego samochodu zostało mi radio President Taylor II oraz antenę President Missouri. Zestaw do tej pory sprawował się dobrze. Po zakupie wspomnianego wyżej samochodu zamontowałem radio - żeby się nikt nie czepiał zrobiłem to w serwisie. Niby wszystko jest ok do momentu zmiany biegu. Gdy skrzynia zmienia bieg radio strasznie trzeszczy. Odwiedziłem dzisiaj serwis, myślałem że coś na to poradzą jednak stwierdzili ze z tą skrzynią są problemy z CB gdyż silniki zakłócają prace radia i że może jakiś filtr albo coś pomoże ale oni się na tym nie znają i tyle... I tu pytanie do forumowiczów, czy kiedyś spotkali się z podobnym przypadkiem, czy filtr może coś zmienić, ewentualnie jaki filtr kupić? Proszę o pomoc jak rozwiązać zaistniały problem.
Trzeba na zasilaniu silników załozyć kondensatory przeciwzakłóceniowe. Jak najbliżej silnika. Kondensatory takie jakie były zakładane na aparat zapłonowy w Maluchu czy Polonezie. Należałoby również (najpierw) owe silniki rozebrać, wymienić im szczotki i przetoczyć komutatory bo zapewne są zjechane i stąd trzeszczenie. Michał
Tzn Samochód jest nowy ma przejechane 2 tysiące kilometrów. Nie wiele mogę zrobić gdyż trzymają mnie warunki gwarancji. Myślałem nad filtrem ale nie wiem czy to coś pomoże.
Filtr nie pomoże chyba że założysz na każdy z silników. M.
Zbytnio grzebać nie mogę przy tym i tu jest problem... Myślałem że zamontuje coś na kablu zasilającym od radia, bo tam sam nawet dostać się mogę. Nie mam jakichś specjalnych doświadczeń w instalacjach tego typu dlatego moje pomysły mogą być nieracjonalne.
Skoro samochód jest nowy to jedź do dealera i reklamuj że jest coś uszkodzone skoro tak śmieci Niech się chłopaki wykażą. Filtr na zasilaniu przy radiu nic ci nie pomoże. Szkoda zachodu i pieniędzy. Michał
Na początek spróbuj podpiąć zasilanie pod aku, jeśli masz zasilanie z zapalniczki
Deciever, idź do elektryka/elektronika zakup sobie rdzenie do dławików (w zależności od budowy mogą być różne) załóż na przewód zasilania od radia robiąc ze 2 oploty powinno pomóc
Sovek - co do podłączenia do akumulatora, serwis nie chce tego zrobić, już im to proponowałem ale stwierdzili ze nie mogą.
PieWied - nad tym rozwiązaniem będę musiał pomyśleć.
Generalnie masakra gdyż gdyby samochód nie był na gwarancji mógłbym dużo łatwiej rozwiązać problem, a tak to oni nic nie wiedzą i nie chcą wiedzieć, a mi nic nie wolno robić.
Deciever, po pierwsze prosze o nie przekręcanie mojego nicu po drugie nie rozumie na jakiej podstawie odmówili ci podłączenia bezpośrednio do AKU ???
jedz jeszcze raz i zażycz sobie żeby ci zamontowali dodatkowe gniazdo zapalniczki w tunelu zasilane bezpośrednio z aku a jak nie będą chcieli tego wykonać to poproś o to na piśmie a potem z tym do głównego dystrybutora z pisemkiem
|
|