|
intek 110 plus
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Mam zamontowane radio w iveco doczasu uruchomienia silnika wszystko działa bardzo dobrze, jak tylko uruchomi się silnik od razu poziom zakłuceń drastycznie wzrasta (słychać wzrost obrotów razem z pracą silnika) podączenie filtra nic nie daje. Jak przeniose do osobowego auta objawy znikają. Radyjko jest podłączone do anteny magnetycznej Hustler. Gościu w sklepie przy strojeniu anteny po podłączeniu filtra rozłożył ręce i powiedział"ja nie wiem". Moje pytanie brzmi co to może być i jak to usunąć, jest to troche denerwujące. Bezpośrednie podłączenie do akumulatora, bo na stałe jest przez gniazdko zapalniczki, też nic nie dało.
A kolego może tak antena w dziurkę co ? I problemik z głowy będzie
Niestety nawet w serwisie IVECO nie wiedzą jak usunąć ten problem, im nowszy samochód tym bardziej zakłóca. Montaż anteny na dziurę nic a nic nie pomoże, sprawdzone.
Czyli inaczej mówiąc Misiaki maczając palce w instalacji auta i montując specjalne zagłuszacze czy jak to tam się pisze i nikt nie może mieć radyjka CB
Heh no niezbyt to dobrze wygląda
Ja mam identyczny problem. Kiedy wyredukuje szymu jest ok, ale w momencie przekrecenia Squelcha na lewo slychac obroty silnika, znaczy piski w rytm obrotow silnika A jeszcze Audi A3, wiec malo dostawczym autem
Mam ten sam problem z Intekiem w seicento na antenie floryda . Zgadza sie nic nie pomaga no niestety brak filtrów w tym radyjku daje znac o sobie bo jak zamontuje Unidena 520 problem znika . Po zamontowaniu Inteka w Palio równiesz swiszczy . Dlatego zamówiłem JFK a a uniden idzie do Seicento . Intek 110 dobrze niesie dobry odbiór i przesył tylko zbiera strasznie zakłucenia . Porażka.
Ja w asterce podłączyłem do gniazda zapalniczki i jest ok. Czasami zbierze trzaski z silniczka wycieraczek, antena magnes little wilson.
|
|