|
kolejny zakup bmw (e36)
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Witam. Planuje zakup kolejnej juz Buni najprawdopodobniej e36 ale rozwazam tez e34.
Moja obecna to e30 (m40b16) - juz mocno wysluzona i lekko z bieli przechodzi w rudy wiec planuje zmienic autko. przegladam ogloszenia i oczywiscie jest ich masa, w wiekszosci 316tek.
Moze ktos mi poradzic jaki bylby najlepszy silnik patrzac pod katem przede wszystkim stosunkiem spalania do mocy. zastanawialem sie nad czyms pomiedzy 1.8 a 2.0 jesli chodzi o e36 i 2.0 lub ostatecznie 2.5 jesli chodzi o e34. moim zdaniem silniczek 1.6 jak na pojemnosc jest dosc paliwozerny, a jego apetyt nie przedklada sie na moc. mialem kiedys e34 2.0 vanos - i frajda z jazdy byla niezemska a spalanie nie bylo az tak tragiczne
Moim zdaniem 2.0 będzie najlepszy.
318is [M44B19] Najmocniejszy 4-cylindrowy silnik który ma niezwykłe osiągi i nie wielkie spalanie.
z tych opcji co podales najlepszy wybor e36 320i
Moim zdaniem najlepsza bedzie320i
w sumie to najlepiej 328 , ale wiadomo ma byc mniejszy wiec proponuje albo ISa-a albo 320 w sumie mialem oba i moge powiedziec ze IS spalil tak samo jak 320 a chyba byl zwawszy , z kolei 320 to juz R6 wiec warto dla samego dzwieku.
komprosmisem byloby zebys poszukal jakiejs 325 z m50b25 , dobrze zapierdala a spali niewiele mniej niz te dwa ktore zaproponowalem
Jeśli chodzi o stosunek spalania do mocy to najlepszy ma m3
zapewne jednak szukasz czegoś oszczędniejszego. Jeśli e34 to proponowałbym m50b25, frajda nieziemska, spalanie rozsądne, jeśli e36 w coupe to oczywiście m42/m44 w zależności od rocznika (skłaniałbym się ku m42, moim zdaniem lepiej dopracowany silnik). IS-ów w sedanie tez wyszło trochę, ale była to limitowana wersja i trudno dostępna. Oczywiście m50 bez względu czy 2,0 czy 2,5 w e36 zrobi straszną robotę, ale spalanie większe niż w IS. Chociaż jednak m50 w obydwu wariantach spali praktycznie tyle samo, a 42km to duża różnica.
Wnioskując wybrałbym 4 cylindrowego IS-a, chyba, ze chcesz isc w 6 cylindrow to m50b25, ale chyba lepiej bez vanosa.
Napisze krótko
1.6 pali tyle co 1.8 i 2.0 a 2.0 niewiele mniej niż 2.5
bierz silnik R6 : 2.0 ,2.3 ,2.5 ,2.8 a jeśli trafi się w dobrym stanie 1.8is też można to rozpatrzeć...R4 są nieopłacalne palą niewiele mniej a ich elastyczność jest mierna.
ja bym tez zostal przy r6 i oczywiscie 328i 193 KM ( 142 kW ) przy 5300 obr./min. 280 Nm przy 3950 obr./min. napewno mozna stanac z nie jednym nowym autem ale to wszystko zalezy ile masz pieniedzy przeznaczone na nowa bunie
proponuje bierz moje e30 ewentualnie moge zaproponowac e34 m50b25 w m pakiecie jak cos prv lub tel
no to teraz mem dopiero mentlik we łbie.
ale przewazaja glosy za r6... wiec cos w tym jest
kolego a myslales na jakim paliwku bedziesz smigal?jesli na gazie to pamietaj o plastikowym dolocie w r6,wiec wypadalo by zalozyc lub kupic auto z sekwencja,koszt wzrasta,r4 metalowy dolot mniejsze koszta jesli chodzi o gaz,pomysl o 1.8is,nie jest taki zly,z 2.0 na 1/4 zostaje dlugosc auta wiec bez tragedii,a spalanie mniejsze i oplaty tez,nie kupujesz 7 l oleju na wymiane,6 swiec,ale znow r6 jak juz sie wkreci...
zdrowy is dyma 2.0 r6
zdrowy is dyma 2.0 r6
to samo napisalem wyzej, z kolei 320 to zawsze r6
Tak, tak...racja...ja swoim is-em dymałm wiele 2.0
Zlapac Is-a w dobrym stanie to trzeba miec niebywale szczescie. patrzylem kilka is-ow i powiem szczerze ze nie bylo rewelki.
e36-tek z motorkiem 1.6 i 1.8 jest od cholery (mozna wybierac i przebierac do woli) ale znalezc 1.8 is czy 2.0 r6 (m50) w dobrym stanie (a ja nie mam duzo kaski i szukam czegos w roczniku 92-93) to naprawde trzeba trafic. Tym bardziej po ostatnichg wydarzeniach w polsce trzeba uwazac co by topielca nie nabyc.
moim zdaniem is jest dla naprawde wymagajacych.
jeszcze na koniec jedno pytanko - co sadzicie o silnikach na vanosie
jak mowisz ze tez cie interesuje e34 2,5 to lepiej ten silnik wybierz w e36 a najlepiej a jeszcze lepsze 328 i pewnie nie duzo drozsze co 325 a jesli chodzi o vanosa dobra sprawa silnik jest elastyczniejszy i jest zywszy
na pikutkowie stoi czerwony is coupe na naszych blachach wiec pewnie nie topielec,wizualnie ok ciekawe jak mechanicznie?lukal go ktos?
poczytalem, pomyslalem .... i ... heh ... dzis jade po e34 touring z r6t-ka
ale nie kupuje u nas ... wiekszosc to zjezdzone szroty ktore sa generalnie bezwypadkowe i nie wymagaja wkladu ale zawsze jast jakies ale.........
aha ... temat mozna zamknac - zapomnialem dodac
|
|