|
Który mode Lafayette wybrac?
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Witam, obecnie mam radio tti 880 + antene midland ml145 zaonbtowane w renault laguna z silnikiem benzynowym. Radio to strasznie sciaga zaklocenia z instalacji samochodu. Ostatnio znajomemu w serwisie CB powiedziano ze lafayette ares jest lepszym rozwiazaniem i faktycznie jak mu je zamontowano na chwile to szumow zdecydowanie mniej. Teraz i ja mysle nad zmiana TTI na lafayette i chcilbym Was spytac czy to lafayette fkatycznie tal dobrze tlumi zaklocenia od instalacji elektrycznej samochodu i ktory model wybrac? Ares, Ermes, czy Zeus. dodam ze zeus i ermes sa w bardzo podobnej cenie. Antenke oczywiscie zostawiam ta sama. Prosze o jakies sugestie zwlaszcza osob ktore uzytkuja podobne radia., pozdrawiam. ps. mam nadzieje ze post znajduje sie w odpowiednim dziale, jesli nie to przepraszam i prosze o przesuniecie.
Zdublowany
juz poprawilem, przepraszam za duplikat.
Pewnie masz gwizd od pompy paliwa. Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu przez pierwsze kilka sekund słychać gwizd. Jeśli tak to na 100% pompka. Nie pomoże Ci nawet radio za 1000zł. Jeśli masz instalację gazową to podczas pracy na gazie odłącz pompę paliwa (w bagażniku pod wykładziną masz taką dużą gumową zaślepkę, ściągasz ją i odłączasz kostkę).
po przelkreceniu zaplonu przez sekuinde mam trzaski w radiu,
Pompa paliwa. Przefajdany temat. Akurat w poniedziałek zakładałem CB do Laguny 1.8 1994r. Zakłócenia po zapaleniu silnika przekraczały 3/4 skali, nie dało się rozmawiać na odległość większą niż 2km. Zrobiłem mu wyłącznik pompy paliwa i po kłopocie (ale on miał GAZZZZ).
no wlasnie a co ze mna bo ja gazu nie mam i nie zamierzam zakldac. czy te raqdia o ktorych mowa nie wyglusza jakos tych zaklocen? jak sie ich pozbyc?
Elektronik MAGIK może coś wymyśli ale bardzo w to wątpię. Pompa iskrzy nawet przez zanieczyszczone paliwo, możesz wymienić na nowa, pochodzi 2 dni i od nowa będzie polska ludowa.
Kolego miałem Lagune i udało mi się wyciszyć pompe paliwa. Może nie w 100 % ale w stopniu akceptowalnym. Sposób jest prosty ale troche pracochłonny. Kupiłem kilka sztuk kondensatorów odłuceniowych w sklepie elektronicznym. Wydałem chyba całe 5 zł i testowałem ich podłączenie do przewodu plusowego który dochodzi do pompy. U mnie sprawdził się najmniejszy ale wiem że każdy samochód jest inny i twój może chcieć dużego. Nie pamiętam jakie były jego wartości ale coś koło 2,2 mikrofarada - chyba. Musisz pokombinować ale efekt jest tego wart. Powodzenia
kolego a mozesz powiedziec dokladnie jak taki kondensator podlaczyc?
Ja wybrałem Ermesa i ten model mogę polecić. Co prawda mam Megankę ale w dieslu (1,5DCI). Żadnych zakłóceń nie słyszę ale to sprawa samochodu. Kondensator pewnie należy podłączyć zgodnie z polaryzacją: + do przewody zasilania pompki - do masy.
A pojemność tak jak polega podpowiedział należy dobrać experymentalnie.
Pozdrawiam
Teraz i ja mysle nad zmiana TTI na lafayette i chcilbym Was spytac czy to lafayette fkatycznie tal dobrze tlumi zaklocenia od instalacji elektrycznej samochodu i ktory model wybrac?
Ja wywaliłem President Johhny II i włozyłem Lafayette Ermes, W Zeusie nie ma dużo więcej, a gałkologia skopana, w Aresie nie ma nic. Ermes to ten najlepszy wybór (ale czarny, nie srebrny, a różnią się nie tylko kolorem panelu). A co do zakłóceń, po włączeniu silnika cisza, nadal delikatny przyjemny dla ucha szum na odkręconym SQ. Filtry ANL/NG w Ermesie sa według mnie cudowne. Proponuje jednak sprawdzić organoleptycznie przed zakupem, bo sa przypadki, że i Ermes rady z zakłóceniami nie daje. Z opinii które znalazłem wynika, że Ermse daje sobie radę z zakłóceniami wchodzącyi przez antenę (u mnie takie były), a nie do końca daje radę z tymi wchodzącymi przez zasilanie, ale tam to sprawa o tyle prostsza, że filtr na zasilaniu dodatkowy załatwia sprawę.
|
|