ďťż

Zna ktoś jakiegoś dobrego mechanika co robi BMW ?? Dokładnie coś mi puka w dyferencjale :/ Może być to też jakaś tuleja ale kilku znajomych mechaników żaden nie potrafił powiedzieć co to jest dlatego potrzebuję kogoś kto się na tym zna .. ? I czy znacie kogoś kto sprzedaje używane części do BMW bo nowy dyfrencjal kosztuje 7 500 zl a używki ok 500 zl pozdo


ja bym obstawial gumy
sa takie 4 fajne tuleje gumowe w e36 ale zeby e wymienic to trzeba wyjac cale zawieszenie tylne,wal odczepic,itd itp no od cholery roboty!!! a tuleje grosze kosztuje
w e46 znajomy mial i ma podobny problem. no ale pewien niejestem bo nieslysze co i gdzie puka
Mechanik jest za wisłą dokładnie jak przejedziesz przez tame to za górką pierwszy dom po lewej
Dawid pewnie chodzi ci o Marcina M. ale z tego co się orientuje to on raczej w zawieszenie się nie bawi , tylko silnik i elektryka ...
Byłem u takiego garażowca żeby za browarka mi tylko zobaczył co to może pukać i on stwierdził że to dyfernjal bo wał się zaczyna kręcić nie równo z półośką tzn. że pierwszy wał się kręci a po ułamku sekundy półoś ale znów pytałem kolegi który zna się trochę na BMW i on powiedział że nie może być to zrobione na sztywno , więc dlatego szukam kogoś dobrego


Na Szpetalu Górnym jest dobry mechanik. Na Mercach to zęby zgubił a zwie sie Wojtek K. Jego syn, Marcin też sie zna. Jak będzie miał wolny warsztat to właśnie jadę zaprowadzić mu Betkę na wymianę zawieszenia Chłopaki znają się na tym co robią i jestem zadowolony z ich usług.
A to Ci puka cały czas podczas jazdy i na postoju czy tylko jak dodajesz gazu i hamujesz??

W 1 przypadku musisz wywalić dyfer, rozebrać go i wyciągnąć ze środka takie blaszki jak zobaczysz to bedziesz wiedział które (miałem tak w e34)
W 2 przypadku do wymiany masz elementy gumowo-metalowe z tyłu.
WesolR to puka przy zmianie biegów na 1,2,3 i na R , 4 i 5 jest spoko ...przy samym hamowaniu i przyśpieszaniu nie puka ale dźwięk z pewnością wydobywa się z tyłu auta
jak Jabolek mowi ze gumy tu gumy;p
rozumie ze te pukanie jest jak biegi wrzucasz??
Ja stawiam na dyfer!!
I bądź tu mądry każdy inaczej mówi :/ Ale pytanie dotyczyło czy znacie mechanika dobrego więc raczej o taką odp. bym prosił bez obejrzenia tego nie da się określić ...
ja znam kolesia z chalina robi mechanike, zawieche i lakieruje to jest dokładnie za dobrzyniem nad wisla a co do pukania to może byc przegub na półośce, miałem to samo na e39, ale nie jestem pewien
Jeśli puka w momencie gdy puszczasz sprzęgło ( podczas ruszania czy przy zmianie biegu), gdy wciśniesz hamulec lub jak jedziesz równo i dodasz nagle gazu i tylko wtedy słychać pojedyncze uderzenie (i możliwe, że czuć jeszcze szarpnięcie) to znaczy że do wymiany są "gumy" jak to mówi jabol_98. Obstawiam na to jak mówisz, że to przy tych niższych biegach. Powiem tylko tyle, że przy tym roboty jest dość sporo, ale jak masz kanał bądź podnośnik, prasę i kumpla do pomocy to spokojnie sam to opanujesz bo mechanik weźmie więcej niż wydasz na części. Do wymiany są 2 elementy metalowo-gumowe, które musisz wycisnąć na prasie (przy wyjmowaniu ich ja sobie poradziłem boszem a do wciskania przydaje się imadło). Największym problemem jest to że trzeba wywalić dyfer z półosiami, wydech, i to ustrojstwo na pierwszym zdjęciu - wspornik dyfra. Więcej roboty przy rozbieraniu i składaniu niż samej wymiany, ale opłaci się bo nie szarpie i jest cichoooo. Mi to samo jeszcze nawala w TDS ale już nie ma sensu wymieniać w tym przypadku. Powodzenia i miłej pracy.

http://img215.imageshack....52/img0238h.jpg tu masz przyczynę swojego problemu :D
http://img709.imageshack....86/img0239j.jpg a tyle musisz wywalić
WesolR prawie dokładnie to opisałeś zdarza się czasami że lekko szarpnie j jest to właśnie jak wrzucam np. 1 puszczam sprzęgło i PUK też nie zawsze , nie za każdym razem , myślałem też że to mogą być tuleje bo jak było ostatnio -25 to prawie w ogóle tego nie było słuchać a wiadomo przy tej temperaturze tuleja jest sztywniejsza
No to muszą być te elementy do wymiany ale jak się wahasz to pojedź do jakiegoś warsztatu i z nimi to oceń ale nie wydaje mi się żeby to było co innego.
A mógł by mi ktoś powiedzieć który to nr. na rysunku ..
http://www.realoem.com/bm...839&hg=33&fg=30 te tuleje ??
nr 2 i nr 4
dokładnie
Problem rozwiązany ... Winne nie były tuleje ani nic od zawieszenia tylko przegub ... po wymianie tylniego przeguby razem z półosią cicho jak w kościele ..



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 
  Potrzebny dobry mechanik
WoM2 - Wszystko o Metin2