|
zawias
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
siemanko:)
po zakupie cabrio postanowilem rzucic ja na glebe;D dostala niebieskie sprezyny takie ze da sie jezdzic ale jest niska:|
czasem wyjezdzjac z kads przytre podloga:|
chciabym podniesc ja o doslownie milimetry
sa jakies sposoby na to??bo sprezyny chciabym zostawic te co mam
moze jakies podkkladki pod sprezyne??
ja mam gumy pod amo podłożone i jest zarąbiście. :D Z tyłu.
WesolR, starszy to ty bedziesz ale madrzejszy to ni hu hu
Chyba Ty!
gumy fajny pomysł lepszy niż to co ja widziałem wąż naciągnięty na sprężynę i działało. nie wiem jak u Ciebie ale w e21 można sobie delikatnie regulować górnymi łożyskami ( nie mam pojęcia jak to się zwie ) amora bo były wersje do 323i i zwykłe ps: są gumy do e30 z nabitymi literkami (uwaga cytuje) "motorsport"
Witam!!! Kolego żadnych gum nie podkładaj bo to "wiejskim tuningiem" jedzie. Kup zawias gwintowany i będziesz sobie regulował jak chciał. Tylko nie kupuj gwintu TaTechnix bo to porażka. Pozdrawiam!!!
Wiejskim tuningiem?? Haha. To jest proste i sprawdzone. Masz chyba zła definicję WT zakodowaną w głowie. Prędzej zakładanie samych "sportowych" amo jedzie wioską bo one więcej zmniejszają bezpieczeństwo, trzymanie się auta drogi i komfort niż pomagają. Przy czymś takim można tylko potracić plomby (jak ktoś ma). Na samych "sportowych" amo więcej tracisz niż zyskujesz, ale większość i tak pewnie uważa inaczej. A jeżeli chcesz potwierdzić moją tezę to idź do renomowanej firmy tuningującej auta (nie do szopy pana Zdziśka) i się ich zapytaj sam jak mi nie wierzysz. Jak ktoś chce się bawić w modyfikację zawieszenia to niech robi to porządnie pod względem bezpieczeństwa a nie tylko po to, żeby ładnie wyglądało. Nie to że coś Ci wytykam ale to z tym WT przesadziłeś.
Później będzie jak w tym kawale: dwóch kumpli się spotyka na ustawce na mieście i jeden do drugiego mówi: -ty co ty się tak spóźniłeś? -a bo jakieś gówniarze rzucili żyletkę na ulicę i się zawiesiłem.
Jeżeli kolego mówisz o takich gumach to naprawdę Extra Tuning
http://www.allegro.pl/ite...tra_tuning.html
Takie gumy zakłada się do poloneza na gazie jak sprężyny usiądą a nie do bmw.
Takie jest moje zdanie i ja nie lubię żadnego tego typu przeróbek.
Jak już to jakieś konkretne zawieszenie.
Ja osobiście lubie bardzo twardo i nisko. I takie zawieszenie zakładam na wiosnę z regulacją wysokości i twardości.
To tylko moje zdanie i nie oburzaj sie tak.
Pozdrawiam!!!
zielok26, niechce zadnego WT a niestety extra twarde i niskie zawieszenie to nie na nasze drogi
fakt ze jest bezpieczniej
ciekawe jaki koszt tego gwintu
nie wiem jakie jest wasze zdanie ale ja tuning zawieszenia bym rozpoczął od stabilizatorów, u siebie mam dwa z przodu (główny od 323i i pomocniczy przerobiony zwykły) i jeden z tyłu a orginales był tylko zwykły z przodu amorki b6 i sprężyny hr i zamiast kombinować z gwintem (ale gwint w planie) brnę dalej w stabilizatory i teraz robi mi się wachacz z regulacją (przód-tył negatyw-pozytyw) a co do gum to seryjnie można kupić dedykowane do sprężyn mtechnikowskich
a czemu od stabilizatorow???;>
nie wiem jakie jest wasze zdanie ale ja tuning zawieszenia bym rozpoczął od stabilizatorów, u siebie mam dwa z przodu (główny od 323i i pomocniczy przerobiony zwykły) i jeden z tyłu a orginales był tylko zwykły z przodu amorki b6 i sprężyny hr i zamiast kombinować z gwintem (ale gwint w planie) brnę dalej w stabilizatory i teraz robi mi się wachacz z regulacją (przód-tył negatyw-pozytyw) a co do gum to seryjnie można kupić dedykowane do sprężyn mtechnikowskich
Zgadzam się z matyse2k a wymiana samych amorów na twardsze więcej pogarsza bezpieczeństwo niż podnosi (a o komforcie można już zapomnieć) ale trudno jak wiecie lepiej. Albo się robi wszystko albo lepiej nie ruszać nic.
A co do gum to on chciał podnieść i mi chodziło i inne gumy. Nie żadne do sprężyny tylko taką jakby podkładka między kielich w nadkolu a amortyzator.
co jak co ale dobrac odpowiednie zawieszenie to cieszka sprawa
a ja takiego sztywnego nielubie
jak wież do czego ma Ci służyć auto to sprawy stają się prostsze tak dla przykładu: lansowuz-bosz lub sprężyny z allegro 1/4 miliowuz-amor z regulacją tłumienia i wiertarka (wiercimy w czym się da, co się da i ile się da) torowuz-wszystko co się reguluje jest dobre driftobus-kraczato, nisko, szeroko, rozbieżnie
ps: firma bmw pomyślała o swoich pacjętach i dla każdego kto jeździ autkiem na co dzień a od dzwona szaleje, coś ma, amory od potulnego bogge po hardkorowe bilsztajny b16, sprężyny jakie kto chce i stabilizatorki tylko o wszystko trzeba pytać w stylu, poproszę komplet wachaczy od bmw m3 e46 do mojej 316 e30 ty robisz się taki a sprzedawca taki
|
|