|
Call of Duty 5: World at War (2008)
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Call of Duty 5: World at War (2008) PL
producent: Treyarch wydawca: Activision Blizzard dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia kategoria: gry akcji / FPS
Data Premiery: Świat: 11 listopada 2008 Polska: 14 listopada 2008
tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN / Internet wymagania wiekowe: 18+
Rozsądne wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP SP2/Vista.
Call of Duty: World at War jest kolejną częścią serii popularnych pierwszoosobowych strzelanin. W poprzednich grach z tego cyklu (za wyjątkiem Call of Duty 4: Modern Warfare) mieliśmy okazję zwiedzić normandzkie wsie i miasteczka, zasmakować życia czerwonoarmisty podczas walk o Stalingrad czy poczuć prażące słońce północnoafrykańskiej pustyni. W części piątej autorzy zmieniają teatry działań i przenoszą gracza w wilgotny klimat azjatyckiej dżungli oraz na front wschodni tuż przed zakończeniem wojny.
W pierwszym przypadku po jednej stronie znajdują się żołnierze amerykańscy i australijscy, po drugiej fanatycznie oddani Cesarzowi żołnierze japońscy. Ta wojna jest całkowicie inna od tej, która toczyła się na zachodzie Europy. Nieraz każda z wysepek stanowi istną fortecę z siecią podziemnych korytarzy, w których walczy się o każdy metr ziemi. Za każdym krzakiem może czaić się ukryte stanowisko karabinu maszynowego lub dobrze zamaskowany bunkier.
Autorzy nie zapomnieli także o Europie. Po raz kolejny gracz wciela się w czerwonoarmistę na froncie wschodnim. Już w pierwszej części serii mieliśmy okazję szturmować Reichstag, czyli budynek parlamentu w stolicy III Rzeszy, Berlinie. Autorzy powrócili do tematu końcowej fazy wojny, kiedy walki toczą się już na przedpolach, a także w późniejszej fazie w samym centrum miasta.
Za piątą część odpowiada ekipa Treyarch, a więc ci sami ludzie, którzy wcześniej przygotowali Call of Duty 2: Big Red One i Call of Duty 3. Podobnie, jak w przypadku tej ostatniej, w wieloosobowych potyczkach nie zabrakło wszelkiej maści pojazdów. Największy postęp dokonał się jednak w trybie kampanii, w którym po raz pierwszy w serii możemy stanąć ramię w ramię z żywymi kolegami. Za pośrednictwem Internetu wraz z trójką przyjaciół mamy możliwość przejścia całego wątku fabularnego.
Aby móc zobaczyć treść musisz się zalogować. Nie masz konta? Zarejestruj się już teraz!
Call of Duty: World at War (2008) ENG
Call of Duty: World at War
producent: Treyarch wydawca: Activision Blizzard kategoria: gry akcji / FPS
Data Premiery: Świat: 11 listopada 2008 Polska: 14 listopada 2008
tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN / Internet wymagania wiekowe: 18+
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP SP2/Vista.
Call of Duty: World at War jest kolejną częścią serii popularnych pierwszoosobowych strzelanin. W poprzednich grach z tego cyklu (za wyjątkiem Call of Duty 4: Modern Warfare) mieliśmy okazję zwiedzić normandzkie wsie i miasteczka, zasmakować życia czerwonoarmisty podczas walk o Stalingrad czy poczuć prażące słońce północnoafrykańskiej pustyni. W części piątej autorzy zmieniają teatry działań i przenoszą gracza w wilgotny klimat azjatyckiej dżungli oraz na front wschodni tuż przed zakończeniem wojny.
W pierwszym przypadku po jednej stronie znajdują się żołnierze amerykańscy i australijscy, po drugiej fanatycznie oddani Cesarzowi żołnierze japońscy. Ta wojna jest całkowicie inna od tej, która toczyła się na zachodzie Europy. Nieraz każda z wysepek stanowi istną fortecę z siecią podziemnych korytarzy, w których walczy się o każdy metr ziemi. Za każdym krzakiem może czaić się ukryte stanowisko karabinu maszynowego lub dobrze zamaskowany bunkier.
Autorzy nie zapomnieli także o Europie. Po raz kolejny gracz wciela się w czerwonoarmistę na froncie wschodnim. Już w pierwszej części serii mieliśmy okazję szturmować Reichstag, czyli budynek parlamentu w stolicy III Rzeszy, Berlinie. Autorzy powrócili do tematu końcowej fazy wojny, kiedy walki toczą się już na przedpolach, a także w późniejszej fazie w samym centrum miasta.
Za piątą część odpowiada ekipa Treyarch, a więc ci sami ludzie, którzy wcześniej przygotowali Call of Duty 2: Big Red One i Call of Duty 3. Podobnie, jak w przypadku tej ostatniej, w wieloosobowych potyczkach nie zabrakło wszelkiej maści pojazdów. Największy postęp dokonał się jednak w trybie kampanii, w którym po raz pierwszy w serii możemy stanąć ramię w ramię z żywymi kolegami. Za pośrednictwem Internetu wraz z trójką przyjaciół mamy możliwość przejścia całego wątku fabularnego.
Aby móc zobaczyć treść musisz się zalogować. Nie masz konta? Zarejestruj się już teraz!
Call of Duty - World at War (2008) PL
|
|