ďťż

BMW-316 E30 silnik m40)

mam problem z elektrykas i silnikiem

moze zaczne od elektryki

cos mi notorycznie rozwala akumulator - autko postoi 12 godzin bez ruchu i juz nie ma mowy zeby rozrusznik obrucil, akumulator ma dopiero 6 mies (ZAP Silver 55Ah)

w autko zalozony jest alarm (choc nie sadze aby byl on w stanie rozwalic baterie w tak szybkim czasie)
wzmacniacz (zasila tube) ktory uruchamia sie poprzez wzbudzenie (przełącznikiem) ale glowne zasilanie podlaczone jest non-stop (chociaz bez wzbudzenia wzmacniacz nie powinien chyba "żreć" prądu bez wzbudzenia

ładowanie jest ok (14,4-14,5V)
aha i jeszcze jedno - czemu nawet po wyłączeniu zapłonu swieca mi sie wszystkie diody od oil service??? doslownie wszystkie i zestaw 6 zielonych, pomaranczowe i czerwone - non stop.
---------------------
co do silnika:

faluje na obrotach, przy gwałtownym przycisnieciu gazu zadłąwi sie i gasnie (tylko na paliwie - na gazie sie wkreca ok),
po wkreceniu na najwyzsze obroty przestaje palic jeden gar (zarówno benzyna jak i gaz)
żre paliwa na potęge ( 15 - 17 litrow !!!!!) - przypomne ze to silnik 1,6!!!
żeby ta paliwożerność przedkładała sie na osiągi to juz bym to pominął ale tak nie jest.
oleju bierze w normie - nie zauwazylem abyy auto bralo jakies wieksze ilosci - od wymiany do wymiany do 400ml - nie sadze zeby to byla jakas tragedia

teorii zwiazanych z silnikiem slyszalem mnostwo (pompa paliwa, listwa wtryskowa, sonda itp) moze ktos sie z tym spotkal i jest w stanie mi cos poradzic???
bo mysle nad przekladka silnika na 1,8 (M40)


co do elektrryki to niewiem, pdjedz na giełde tam do teg goscia na koncu i sprawdz

natomiast silnik...hm.. może czujnik połozenia wałka? moze byc wiele powodów.

to juz moja 3 e30 i generalnie jak bawarka nie bierze ani grama oleju od wymiany do wymiaqny to tez zle ten typ po prostu tak ma

[ Dodano: 24 Październik 2009, 15:32 ]

to juz moja 3 e30 i generalnie jak bawarka nie bierze ani grama oleju od wymiany do wymiaqny to tez zle ten typ po prostu tak ma

szczezre...niezłymi sztruclami jeździsz.


hmm posłuchaj kobiety
sprawdź wałek rozrządu, może masz syf w silniku i przewód olejowy się przypchał te małe dziurki wiem coś o tym
elektryka no nie wiem akumulatory też bywają wadliwe
sztrucel - nie sztrucel
nie jestem milionerem to 7ka nie jezdze
a jak mialem 3ke z silnikiem m10 to ten motor nawet w instrukcji mial zapisane ze olej brac bedzie w granicach 200-300ml
tak wiec moze to byl sztrucel - z tym ze wiedzialem jak do niego podejsc i nie panikowalem z byle powodu i nie komentowalem czegos na czym sie nie znalem ....

mam to co mam i dbam tak jak moge
thx ... zajrze w walek i popatrze tu i tam ...
jak nic nie zdzialam to robie swap bo nie oplaca mi sie wydawac kasy na czesci jak caly motor bede mial za niewiele wiecej
elmooo spoko ...rozumiem, ale M40 oleju i wody nie powinno brac.
Cieszy mnie ze dbasz jak mozesz, bo niektórzy mówia.."ma jeździć i już"

Nie bierz tego tak do siebie...taki już jestem szczery do bólu

Powodzenia w naprawie
właśnie ja teraz szukam jakiegoś dobrego M44 ale ciężki temat
u mnie padł przewód olejowy i wałek się zatarł bo nie było smarowania, nie wspomnę już o hydropopychaczach
ale jak mówiłam że coś mi puka i faluje to wszystkie chłopy mi mówili że przeżywam jak mrówka okres ten samochód
m40 spoko nie powinien brac
ale wczesniej jezdzilem na m10 - moze technologicznie przestarzaly za to o niebo MNIEJ PROBLEMATYCZNY.......

ALE TAK CZYTAM I MYSLE ... WEZME zrobie swap silnika i koniec ...
nie bede sie babral w walkach itp.

,,,,,,,,,,,,,,,,"nowy silnik nowy problem ??"''''''''''''''
Podjedź na kompa do jakiegoś mechanika, może to sonda, może silniczek krokowy jak faluje a może być czujnik położenia wału, chociaż jakby to było to ostatnie to w ogóle by nie chciał palić
Ahah posprawdzaj czy lewego powietrza nie dostaje, ewentualnie kable albo świece też możesz zobacyć

Izmar jak chcesz to ja mam namiar na M44 is'a
ja w sumie mam dwa takie silniki w ofercie jeden za 2000zł a drugi za 1600zł
ale nie będę komentować
poza tym potrzebna mi pełna elektryka czyli wszystkie kable do podłączenia a no i nie wiem czy immobiliser da się jakoś ominąć
słuchaj z tego co wiem to klient daje zamki, i stacyjkę z immo w komplecie, a silnik ma jeszcze w autku także można zobaczyć "namacalnie" jak to lata
A z gościem da rade się dogadać
napisz mi coś więcej na priv o tym gościu np numer phone
zbieram ostatnio wszystko się przyda
najgorzej nie mogę tego przeżyć że jakiś "pedał" sprzątnął mi spod nosa zarąbistą coupe anglika 1998 za 3000zł, miałabym z niego silnik,skórkę i wiele innych pierdołek



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 
  e30 - problemy elektryka + silnik
WoM2 - Wszystko o Metin2