|
Własne plazmidy i toniki
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Nie znalazłem podobnego tematu, więc zachęcam do kreatywności. O co chodzi? Wymyślamy jakie plazmidy, tudzież toniki z chęcią zobaczylibyście w grze. Ktoś może powiedzieć: po cholerę taki temat? Przecież dużo tego stuffu w grze! Odpowiadam: dla zabawy
1. Chmura pyłu Gracza otacza chmura pyłu, uniemożliwiająca dostrzeżenie go. W tym czasie można się wycofać lub ukryć gdzieś. (+) Chmurę pyłu można wytworzyć w dowolnym miejscu wskazanym przez gracza, rozszerza swoje działanie na większy obszar niż wersja podstawowa. (++) (uber hardcore, trochę przepakowane, ale to tylko pomysł^^) chmura poza, tym że tworzy zasłonę, działa trująco (jak wtedy gdy genofag korzysta ze shackowanej) (na postać gracza też). Nie otruwa Tatuśków(wiadomo, ma swój akwalung;).
2. Teleport Był na trailerach, więc czemu nie ma w grze (przynajmniej na peceta). Smutno mi z tego powodu, bo świetna sprawa by była
3. Szybkość Zwiększa na krótki czas prędkość gracza, w stosunku do otaczającego świata (wszystko jest spowolnione o x%) (+)(++) zwiększają czas działania plazmidu
5 Telekineza (+) Wyobraźcie sobie złapanie przeciwnika, i ciśnięcie nim w siną dal (oczywiście zżerało by o wiele więcej EWY niż zwykła telekineza)
Na razie tyle Komentujcie, i dzielcie się swoimi pomysłami.
4. Słoneczny wybuch Działa na zasadzie flasha. Oślepia i dezorientuje wrogów na krótki czas
Bardzo fajny temat!
Ja hmm... O wiem ! Elektryczny belt (+++) nad tobą tworze się chmura która wali błyskawicami przez 10 sec. w przeciwników.
Ghost - Możesz przez chwile latać, wiem jest to w trainerze ale fajnie by to było jako np. Tonik, Plazmid
Bardzo fajny pomysł . Chwilowo nie mam inwencji twórczej ale postaram się wkrótce coś wymyślić.
[ Dodano: 2008-09-22, 17:32 ]
Coś jak pchnięcie znajduje się chyba w zasobach gry, ale nie zostało dodane. Podmuch czy coś w tym stylu.
Hmmm... Można by było "pożyczyć" kilka mocy z Star Wars: Jedi Knight (np. "pchnięcie"- odrzuca przeciwnika)
A Sonic Boom to niby co??!!
Ja bym dodał: Mim (+) czyli mozliwość zmiany się na chwile w jednego z genofagów a ulepszona wersja to zamiana na dłużej.
Tonik Zabojcze uderzenie, jak przywalisz genofagowi z klucza do go odrzuca na pare metrow
Ja bym zmienił Sonic Boom na Hydro Boom działanie to samo ale zamiast wiatru używalibyśmy wody, Rapture pełne wody a jej jakoś używać nie mozemy, nie licząc Zamrożenia (lód tez woda tylko w innej postaci ).
Temat ciekawy... Moje propozycje to: -Coś na kształt przemiany w "Demona" tzn gwałtowna przemiana w jakieś monstrum... np 1 podpakowany czlowiek większe mięsnie (+) Stajemy się coraz więksi i szybsi... dodatkowo silniejsi (wyższe skoki, szybki bieg walka wręcz) (++) Do tego wytwarzają się nam skrzela więc możemy pływac (oczywiście kolejne zwiększenie szybkości , siły), (-) bardzo szybko tracimy ewę i do tego punkty życia... nie możemy hakowac systemow obronnych i BIG D atakuje nas odrazu...
Duch możemy przechodzić przez ściany (++) możemy to robić szybciej i przez grubsze ściany minusem tej umiejetności są przechodzenie przez ściany trwa bardzo długo nie możemy robić to przez szkło i przez bardzo grube ściany. Jesli podczas przechodzenia prze ściane skończy nam się EVA utykamy w ścianie i umieramy.
Lepiej niech w trakcie przechodzenia nie można atakowac... Coś za coś
Piaskowa Pulapka-Genofag zostaje otoczony sciana piahu i nie moze sie wydostac , a my mozemy do niego pruc nie widzimy go Piaskowa Pulapka 2-Genofag zostaje otoczony sciana piahu i nie moze sie wydostac , a my mozemy do niego pruc widzimy go
Ta piaskowa pułapka to bardzo podobne do porażenia lub zamrożenia no ale jak kto chce. A co do ducha to przeciwnicy nas widza i mogą nas zabić my niestety nic nie możemy zrobić tak jak powiedział kkusio.
Spojrzenie przez przeszkody Po użyciu plazmidu, możemy zobaczyć niewyraźne zarysy przeciwników poprzez przeszkody oraz cienkie ściany. (+) Obrysy przeciwników stają wyraźniejsze, i możemy widzieć przez grubsze przeszkody oraz ściany.
Coś na kształt " sense " z Jedi Academy??
Kolce - podobnie jak Winter Blast, z tym że zamiast zamrażać po prostu pruje się drewnianymi kolcami ( na początku jednym) (+) Trzy szpikulce naraz (++) 5 dużych kolców naraz; przyszpilają do ściany.
Coś na kształt " sense " z Jedi Academy?? Nie wiem, nie grałem w JA. Raczej mi to nasuwa bardziej skojarzenia z specjalnym widokiem Obcych z AvP. Pierwotnie myślałem nad tym jak nad czymś w rodzaju widzenia przez ściany (jak Superman) ale postanowiłem napisać tak jak wyżej
Te kolce zmieniłbym na (++) kolce we wszystkich kierunkach (taka burza z kolców). Sfera wokół gracza to wtedy istne deadzone
Oto moje nowe pomysły: * "Wszechstronny Strzelec" - możemy posługiwać się dwoma różnymi broniami naraz * "Nekromanta" - pozwala na jakiś czas ożywić przeciwnika, aby walczył po naszej stronie
Plazmid Telekinetyczna kula: piozwala sterować wystrzeloną kulą ale tylko z pistoletu kuszy i granatnika.
Prototype Plasmid of Last Chance (Prototypowy/eksperymentalny Plazmid ostaniej szansy... lepiej po angielsku brzmi....).... Mieszanka adrenaliny, morfiny oraz samego, czystego materiału oraz krwi... (to tak wiadomo żeby to "nałukowo" brzmiało =P) zwiększona tolerancja na ból, wyostrzenie hmmm "chęci przetrwania", możliwość "ostatniej szansy" (wyłącznie w przypadku 1, 05skeundy przed śmiercią)-szaleńczego ataku w kierunku wroga polegający na zmasakrowaniu jego ciała a później zjedzenia części (kto widział Neon Genesis Evangelion domyśla się o co chodzi... bodaj Eva 01....) takowego przy ogólnym przerażeniu wszystkich "nie mechanicznych" przeciwników w okolicy... ofkors w akompaniamencie chorych krzyków wydawanych przez użytkownika tegoż plazmida.... .... ofkors nie dałoby się czegoś takiego zrobić ale fantazja, wiecie =P Drugi całkiem zwykły - "Illusionist"-tworzenie iluzji które najpierw interesują wroga następnie dręczą na odległość (uniemożliwić mu skuteczną walkę oraz ukazują ciekawe zachowania przeciwnika ale nie zabijają) ew. jeżeli jest przy resztkach sił rozrywają go na strzępy... ot takie dla sadystów =P
Hmmmm niezłe a ja mam takie:
HLS(Hypnotyze Little Sister's): coś podobnego do Hypnotyze Big Daddy tyle że działa na siostrzyczki i uważają nas za Big Daddyego. Dzieki temu plazmidowi możemy bez walki z Tatuśkiem zabrać Ślimaka z Adamem siostrzycce, niestety zużywa całą EVE i Siostrzyczka ma mniej adama w sobie o jakies 0.25% tym bardziej jeśli ją uratujemy.
Plazmid : lud ma siłę
tworzy wokół ciebie 2 genofagów (?) którzy pomagają ci w walce (typowi splicerzy z np. rurami) umierają kiedy umierają (+)tworzy 3 ołowianych wokół ciebie (++) tworzy 3 zwykłych 2 ołowianych i 1 spajdera
Tonik:Chwilowy paraliż
gdy wokół ciebie jest max. 3 splicerów paraliżuje je błyskawicą
Tonik:Chwilowy paraliż
gdy wokół ciebie jest max. 3 splicerów paraliżuje je błyskawicą Troche podobne do Porażenia.
'Lalkarz" - twój duch przechodzi na ok. 2 min. do wybranego ciała lub żywego przeciwnka; możesz używać jego bronii
Wymyśliłem maszynkę do mieszania plazmidów : Mieszasz np.podpalenie z zamrażaniem - na początku ogień jest gorący (czerwony), a po parunastu sekundach staje się zimny (niebieski) i zamraża gościa od środka !!
Albo jeszcze to :
'Kościsty człowiek' - używasz plazmidu, nagle kość wyrasta nam przez środek dłoni i kształtuje się jako miecz,nóż itp. mogą być też strzałki !!! (http://pl.wikipedia.org/wiki/X-Men:_Ewolucja - popatrzcie na Evan Daniels/Spyke)(chodzi mi o coś w jego stylu)
Wymyśliłem maszynkę do mieszania plazmidów : Mieszasz np.podpalenie z zamrażaniem - na początku ogień jest gorący (czerwony), a po parunastu sekundach staje się zimny (niebieski) i zamraża gościa od środka !! Coś podobnego będzie w BSie 2, będzie można łączyć plazmidy np. Spopielenie z pułapką wiru itd. itp.
Powtarzasz się ja wymyśliłem coś takiego : Plazmid:Natura po twojej stronie (można używać w arkadii oraz czasem w innych etapach )
Używasz plazmida i jak np genofag cię goni używasz na krzaku i krzak go atakuje gałęziami
Tonik:Witaj mości panie !
Co 5 genofag (obojętny) zaczyna ci pomagać Witaj mości panie 2 Co 3 genofag jest po twojej stronie
Toniki bardzo trudne do zdobycia Genofag po twojej stronie ma zieloną poświatę .
[ Dodano: 2009-05-08, 17:03 ]
Plazmid Skażenie (++)
Przeciwnik pod jego wpływem dostaje zabójczą dawkę promieniowania,genofag który przeszuka zwłoki także zostaje napromieniowany.
Gdy wykupujesz (++) możesz robić pułapki.
Plazmid Fałszywy ADAM:
Podcinamy sobię żyły, ADAM zaczyna wypływać z naszych żył. Wkraplamy go do ust zmarłego wroga (ten plazmid zabiera nam 15 ADAM`a) znajdującego się blisko dziewczynki po czym odchowdziny od ciała na parę metrów (żeby trick zadziałał musimy mieć tonik "Naturalny Kamuflaż"). "Little Sister" wbija w głowę trupa strzykawkę i zasysa ADAM`a. Po chwili ADAM w strzykawce małej dziewczynki zaczyna robić się czarny. Pojemnik pęka i cały ADAM wylewa się na ziemię. Dziewczynka zaczyna się kaleczyć szkłem od pojemnika. BigDaddy zaczyna sie rozglądać kto mógł zastawić pułapkę, bierze małą na ramiona i ucieka do najbliższej "Stacji zdrowia"(nie razdzę stawać przy stacji zdrowia). Szybko podbiegamy do rozlanego adama i i nasze żył go zasysają. Dostajemy 15+35=50 ADAM`a. Lecz jest jeden problem ten plazmid zabiera nam 7 strzykawek z EWĄ
Co sądzicie o tym pomyśle ??
Bardzo dobry i oryginalny.
Rozrywacz (++)
Plazmid ten pozwala nam rozrywać splicer'ow i tylko ich. Minus - marnuje cała EVE. na pierwszych poziomach zdarzają się dość często ,,wybuchy'' tego plazmidu czego skutkiem jest utrata prawie całego zdrowia i brak EVY.
ale brutalne
Piaskowa pułapka:
bardzo podobna do pułapki wiru tyle że wciąga naszych przeciwników. Przeciwnicy po wciągnięciu nie zostawiają po sobie żadnych skarbów, chyba że pułapke ustawimy pod wodą (kałuża albo coś w tym stylu) wtedy przeciwników wciąga tylko do połowy nie zabija ich (sami możemy to potem zrobić) i zostają nam skarby.
Elektryczna pułapka
Działa jak trap bolt tyle że pomiędzy jedną ścianą a drugą ciągle przechodzą iskry i łuki elektryczne.
Niewidzialna ściana
tworzy niewidzialną ściane która zatrzymuje na chwile przeciwnika (póki ten jej nie zniszczy) dzięki czemu zyskujemy pare cennych sekund aby się uleczyć i takie tam.
Niewidzialność sprawia że jesteś nie widzialny dopóki ci sie skończy EVA.
Niewidzialność sprawia że jesteś nie widzialny dopóki ci sie skończy EVA.
A co z naturalnym kamuflażem?
Zamrożenie Evy. Plazmid który zamraża Eve dzięki czemu możesz używać plazmidów bez ograniczeń, niestety Plazmid ten bardzo długo się ładuje (ok 5-10 minut) ale zamraża Eve na jakie 45 sekund.
A co z naturalnym kamuflażem?
A czy możesz chodzić i być niewidzialny ? nie.
Tylko niektórych plazmidów nie można by było wprowadzić do gry, dlatego że za bardzo by przypominały moce z uniwersum SW. Z drugiej strony mamy problem "ale to już było". Chociaż ten trik Vespera jest genialny.
Chociaż ten trik Vespera jest genialny.
No pomysł bardzo interesujący, no ale nie róbmy offtopu.
A gdyby zamiast Automatycznego hakera, był taki plazmid, który ładuje się po np 5-10 minutach i zużywa całą EVE ale hakuje wszystkie możliwe urzadzenia. Co wy na to?
To dobry pomysł . Proponuję plazmid : Kruszenie : Zużywa całą EVĘ ale "zkruszy" każdego wroga (tatuśkowi zabiera ok. połowy życia , zależy jaki rodzaj) Tonik: Miłość do muzyki : kiedy np. zagrasz na gitarze albo na innym instrumencie wrogowie którzy są przy tobie zaczynają tańczyć i po tym jak skończysz grać tańczą min. 5 sek. . Wiązało by to się ze zwiększeniem liczby instrumentów w grze .
Kruszenie : Zużywa całą EVĘ ale "zkruszy" każdego wroga (tatuśkowi zabiera ok. połowy życia , zależy jaki rodzaj)
Troche to za mocne, dwa strzały i po Daddym? Fakt zużywa całą EVE ale zobacz ile jej było w grze, na kazdym kroku strzykawa w dodatku mogłeś ją kupować, pomysł ciekawey ale powinien być dopracowany, niech zużywa całą EVE ale np niech działa tylko na wieżyczki (czasem ich szkoda ze względu na to że mogą nam służyć).
A mi się nie podoba, przy całej mojej miłości do wszelkiej muzyki i instrumentów. To Bard's Tale czy Bioshock?
Hmmm no fakt ale BioShock ma elementy RPG a o ile się¶ nie myle Bard's Tale to RPG fakt nie o takie elementy RPG chodziło twórcom ale moim zdaniem to ciekawy pomysł.
A mi się nie podoba, przy całej mojej miłości do wszelkiej muzyki i instrumentów. To Bard's Tale czy Bioshock?
Pamiętaj też że tu wymyślamy . I zgadzam się z tobą Sasza I dzięki
Nazwa: Ekstraktor Adama Opis: Ręka zaczyna świecić się na czerwono (i wyglądać jak ta substancja ze strzykawek LS) i możemy wypić ADAM ze splicerów. Z każdym ulepszeniem o +10 ADAMA więcej i tak. Ekstraktor Adama 1 daje +5 ADAMA Ekstraktor Adama 2 daje +15 ADAMA Wady: Nie można przerwać zabiegu pozyskiwania, zużywa 3/4 dużego paska EVE, nie możemy w tym czasie się bronić
Dziewiąty Krąg Chodzi o dość potężny plazmid, który zużywałby 7 EVE Hypo, dodatkowo 500 ADAMA i odbiera 1/4 energii życiowej. O co chodzi? Otóż po jego użyciu, wokół gracza... wybuchałby strumień ognia, czyszcząc wszystko w danym pomieszczeniu/rejonie, co stanie mu na drodze Wiem, wiem, zbyt bujna wyobraźnia
pozdrawiam, Gigsav
Plazmid: Nawrócenie Opis: Pozwala "nawrócić" genofagi, które zaczynają nam pomagać aż do wyczerpania swojego pasku zdrowia (możemy ich atakować a oni dalej nam pomagają). Jak wygląda?: Ręka zaczyna świecić się na biało, a my trzymamy w dłoni białą kulkę. Jak trafimy splicera on zaczyna święcić na biało delikatnym światłem. Zużywa cały pasek EWY Ulepszenia: Nawrócenie + : rzucamy kulką w ziemie i wybucha. Splicerzy, którzy znajdą się w zasięgu białej chmury zaczynają nam pomagać. Wady: Możemy mieć tylko 3 splicerów (za ulepszeniem: 5), co jakiś czas zużywa połowę EVE (będą nam pomagać do śmierci lub do skończenia naszej EVE) ^^'
Jedno użycie tego plazmidu zużywa cały pasek EWY, a za jednym razem można "nawrócić" jednego Genofaga, tak? Genofaga, który padnie bardzo szybko, bo ma niską wytrzymałość? Nie uważasz, że ten plazmid byłby niemalże bezużyteczny?
zauważ jednak że byłoby to przydatne w wypadku np. spider splicerów. Wątpie aby zwyrodniały genofag zrobiłby coś swoim łomem...
Zgadzam się z Robalem, to bez sensu, chyba, że jako odwrócenie uwagi.
Precyzyjny Haker (++)
Zwiększa nam pole niebieskiego i zielonego paska na które mamy trafić .
Niebiskiego paska...? Zielonego paska...?
Gdybyś oglądał gameplay'a z BioShock'a 2 to byś wiedział ze tam jest inny system Hakowania.
a gdybyśmy wiedzieli ze gadasz o bioshocku 2 to byśmy wszyscy sie skapli bo sam nie wiedzialem
Gdybyś oglądał gameplay'a z BioShock'a 2 to byś wiedział ze tam jest inny system Hakowania. Nie oglądam filmików z Bioshocka 2 z takiego samego powodu z jakiego nie czyta się losowych kartek z książki fabularnej w sklepie - to bez sensu.
Nazwa: "Bulletproof Cupid" (tytuł jednej z moich ulubionych piosenek, hehe ) Reklama produktu: Masz dosyć walk toczących się na ulicach? Nie masz akurat przy sobie kamizelki kuloodpornej? Wyposaż się w najnowszy plazmid firmy Ryan Industries! Dzięki "Bulletproof Cupid" żaden pocisk cię nie zrani! Zalety i wady: + Jesteś kuloodporny (nie zranią cię wieżyczki, boty i ołowiowe genofagi) + Jeśli skończyła ci się amunicja możesz przejść bez problemu obok strzelających splicerów i ewentualnie zdzielić jakiegoś kluczem - Nie działa na zwyrodniałe, pajęcze i houdini genofagi, a także Tatuśkowie mogą zranić - Zużywa dużo EVE.
Copy Little Sister.
Świetny plazmid gdy jesteśmy w pobliżu Big D. Tworzy kopie (coś jak manekin) Little Sister, dzięki czemu Big D zostawia oryginał na rzecz kopii, w tym czasie my możemy podejść i wykorzystać/zabić siostrzyczek.
Zalety: Wykorzystanie siostrzyczki bez walki Niewielkie zużycie EVE (mniej niż w przypadku manekina) Manekin dośc długo się utrzymuje
Wady: Zadziaął tylko wtedy gdy Big D nie patrzy na oryginalną siostrzyczke Jeśli nie uciekniemy przed zniknięciem kopii, będziemy musieli walczyć z Big D.
To za duże ułatwienie.
Nazwa: Myxomatosis Reklama: "Na terytorium wroga, pełno miejsc za którymi można się schować. Co zrobić? Fontaine Futuristic prezentuje: Myxomatosis! Czas uwolnić twój mózg. Zamiast używać jego cząstki pójdź na całość. Przepływ informacji zwiększy zdolności twojego ciała. Zacznij widzieć przez ściany, zadawać zabójcze prawe sierpowe i naucz się rozwalać drzwi jednym kopnięciem! Uwaga! Przedawkowanie Myxomatosis wywołuje rozregulowanie systemu nerwowego! Zalety i wady: + Możesz patrzeć przez ściany + Jesteś dużo silniejszy i możesz pokonać Tatuśka nawet łomem i to raz dwa + Przeciwnicy zadają mniej obrażeń - Plazmid ma określony czas użycia - "Przedawkowanie" plazmidu powoduje: ciągłą utratę EVE i zdrowia, utrata używania plazmidów na pewien czas (nie możesz w ogóle używać plazmidów! podatność na ataki (przeciwnicy zadają większe obrażenia)
To za duże ułatwienie.
Ten czas trwania tej kopii nie jest aż tak długi, tatusiek może Cię zczaić gdy już będziesz kończył i zonk, atak.
Skała.
Plazmid który zamienia cię w skałe, dzięki czemu przez pewien czas regenerujesz swoje życie i EVE.
Zalet: regeneracja życia i Eve, brak obrażeń od wrogów (niektórych)
Wady: musisz mieć naprawde mało życia żeby użyć tego plazmidu, marnuje całą Eve, tatusiek moze rozwalić osłone która Cię chroni i tym samym zabić cię.
Technik (++)
Plazmid ten tworzy lub naprawia wieżyczki z ogólnie zdobytych materiałów a działa to tak :
Gdy we wskazanym miejscu chcemy postawić wieżyczkę materiały same przyciągają się do siebie i tworzą działko na pierwszym poziomie możemy postawić tylko 2 wieżyczki na drugim 3 a na trzecim 4.
+ przydatne gdy czegoś bronimy
- zjada całą EVE
Strasznie mocno by to ułatwiało sprawe, powinno być jeszcze takie utrudnienie że np. tego plazmidu nie idzie kupić tylko trzeba stworzyć w U-invent i trzeba mnóstwa rzeczy aby go stworzyć, które będą trudne do znalezienia.
No luksus ktoś jeszcze coś doda ?
Ale po co plazmid? Z wieżyczkami to dobry pomysł, ale to lepiej to juinwert pasuje, niż do plazmidów.
A jak byśmy przenosili coś takiego ?
Nazwa: Portal Opis: Utknąłeś? Nie masz jak wyjść? Czas na Portal! Ten niesamowity plazmid otworzy każde przejście i stworzy nowe w razie potrzeby. Koszt: 120 ADAM i 80 za ulepszenie Jak wygląda: Grał ktoś w Portal? Nasza ręka jest szara z niebieskimi prądzikami tak jakby (w filmach SF w komputerach są takie). Postanie portalu to szaroniebieska wiązka. Plusy: + Pozwala przejść do każdego pomieszczenia gdzie się chce + Z ulepszeniem możemy tworzyć portale które wysyłają splicerów w nicość - Nadużywanie przyciąga systemy bezpieczeństwa, których NIE DA SIĘ WYŁĄCZYĆ - Nie da się tego użyć na ścianach, sufitach i na wodzie. - Nie działa na Tatuśków.
- Nie da się tego użyć na ścianach, sufitach i na wodzie.
Czyli można użyć tylko na podłodze i na drzwiach? Hmmm wydaje mi się to dość dzinym pomysłem.
- Nie da się tego użyć na ścianach, sufitach i na wodzie. Myślę, że ten plazmid jest trochę dziwny jak nie można go użyć na ścianach Ps. Grałem(przeszedłem) Portala
Hm... wiecie co chyba jednak zmienię, bo faktycznie tak dziwnie że nie można po ścianach
|
|