|
Zwisy połączone z piskiem głośników
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Witam! Na wstępie konfig: x2 6400+, 4Gb ram, EVGA 8800 GTS 320Mb, 300Gb HDD, x-fi Gamer, Tagan u-15 430 W; Vista 32-bit Premium SP1. Vista jak i gierca oczywiście legal. I w tym chyba problem. Niestety po odpaleniu możliwe granie max 10 min. Wiesza się z charakterystycznym piskiem z głośników, konieczny restart przyciskiem. Próbowałem już uruchamiaćw trybie zgodności z Directx 9 i bez akceleracji dźwięku EAX. bezskutku. Sprzęt porządny i mogę pogrywać w sapera. Sterowniki do x-fi najnowsze, do grafiki także. Windows zaktualizowany. Jakieś wasze sugestie?
Jakieś wasze sugestie?
Dokładna nazwa modelu karty Temperatury, procesora i karty VGA.
Sprawdź czy masz na pasku obok zegarka, menadżer dźwięku Realtek HD Audio. Jeżeli tak to przeinstaluj go. W wielu grach właśnie ten sterownik powoduje zawieszanie się komputera z charakterystycznym dźwiękiem z głośników.
Oczywiście z pośpiechu nie napisałem jaka grafa, realteka wyłączyłem w biosie bo mam X-fi Gamer. Procek na chłodzeniu ma cooler scytche katana 2 więc problemu z temp. nie ma.
Oczywiście z pośpiechu nie napisałem jaka grafa, realteka wyłączyłem w biosie bo mam X-fi Gamer. Procek na chłodzeniu ma cooler scytche katana 2 więc problemu z temp. nie ma. Ale jednak wywal ten sterownik realteka w panelu sterowania ( o ile wcześniej tego nie zrobiłeś). No i sprawdź czy ze sterownikami od X-fi Gamer wszystko jest OK, najlepiej je przeinstaluj.
Ponieważ instalowałem vistę od zera nie instalowałem sterownika pod realteka bo mam x-fi. Poza tym system realteka nie widzi (słusznie z resztą) bo wyłączyłem go w biosie. Sterowniki do płyty gł, x-fi oraz grafiki nvidia mam najświeższe możliwe.
Najnowsze, ja miałem najnowsze Realteka a i tak musiałem go przeinstalować.
Nie rozumiemy się. Przed instalacją visty, ściągnąłem sobie najnowsze możliwe whql sterowniki do płyty gł, karty dźwiękowej Creative x-fi gamer oraz karty grafiki i je zainstalowałem od razu. Wszystkie gierki chodzą te co mają chodzić. Realteka nie instaluję bo nie potrzeba skoro kodek realteka mam wyłaczony w biosie. Jest dużo gorszy od x-fi w obsłudze dźwięku.
Poza tym na bieżąco sprawdzam czy nie pojawiły się nowsze stery do mojego kompa i jak są to je aktualizuję.
To Ty nie rozumiesz. Napisze Ci na przykładzie Realteka bo to posiadam, Ty sobie zamiast Realteka podstaw X-Fi. Miałem stawiany system od początku jak TY i zainstalowany Realtek z najnowszymi sterami. Wszystko działało tak jak trzeba, tylko wybrane gry się wieszały. Więc przeinstalowałem najnowsze stery Realteka, które i tak posiadałem, ale wystarczyło je przeinstalować, czasem tak jest, że nawet najnowszy sterownik "krzaczy".
Wiem o co Ci chodzi ale raz przy wywaleniu się bioshocka musiałem reinstalować stery do creative bo po prostu zniknął mi dźwięk. Więc po prostu usunąłem je wyinstalowując cały soft oraz drivery i zainstalowałem od nowa. Bioshocka także przeinstalowałem, nawet zainstalowałem go na innej partycji. I niestety problem się powtarza. Gram góra 10 min i pisk z karty oraz powieszenie kompa. Temperatury na procu max 47-52 stopnie. Grubo poniżej normy.
A to może 1.0 działa??
na pewno 1.1pl bo instalowałem i zawsze staram się dogrywać najnowsze pathe do gier. Myślę, że to jednak sprawka karty dźwiękowej. A niby Blaster daj super dźwięk...
To może włącz w Biosie Realteka i zobacz jak będzie działać BioShock ma dźwięku z Realteka?
Musiałbym najpierw wyinstalować stery do x-fi, potem wyjąć fizycznie kartę z budy, załączyć w biosie kartę, dograć stery pod realteka do visty. Kupa roboty tylko dlatego żeby sobie udowodnić, że creative coś skopało. Poczytałem coś na obcych forach. Trafiają się konfigi z x-fi które nie działaja pod vistą z bioshockiem. Niestety, giera wędruje do szuflady. Dobrze, że chociaż ją skończyłem pod xp. Może kiedyś coś poprawią to z chęcią sobie przypomnę. A przypomnijcie mi czy dystrybutor na Polskę udziela wsparcia technicznego?
HYm najnowsze Stery i DirectX(wersja March 2008)...ja tam osobiście nie lubie visty i jej nie ufam:D...
Tak udziela wsparcia.
Serwis techniczny: Tel. (22) 574 2 574, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00 E-mail: serwis@cenega.pl Dzwoniąc lub pisząc e-maila prosimy o:
1. Podanie tytułu gry; 2. Podanie konfiguracji komputera (karta graficzna, procesor, ilość pamięci RAM); 3. Sprawdzenie czy nie ma odpowiedzi w dziale pomocy (ewentualnie patch, dodatek); 4. Zapisanie treści komunikatu jaki się pojawia w danej grze.
Osobiście uważam, że nie otrzymasz lepszej pomocy niż u nas /// PiotrW
Dzięki za info! jutro się tym zajmę.
[ Dodano: 2008-07-06, 19:41 ]
|
|