ďťż

Witam. Oto moje BMW. Czemu E30? To przez niepowtarzalną stylistykę, niesamowite właściwości trakcyjne i charakter którego dzisiejsze samochodu nie posiadają.
Teraz coś o mojej bawarze. Rocznik 89, lipiec, kolor delfiniasty, 4 lata tamu sprowadzona z Niemiec, u mnie od lipca 2009, silnik M40B16 + nieszczęsny gaz... Wyposażenie standard, podgrzewane lusterka i sterowane elektro, brak zegarka (trochę przeszkadza), zagłówki kanapy tylnej, wspomaganie kierownicy halogeny.
Silnik: Obrobiona głowica, wypolerowane kanały dolotowe, nowe przewody i świece, guma przepływomierza, obudowa filtra powietrza, wkład K&N.
Było nie źle zaniedbane, jednak lekka polerka felg i lakieru poprawiła wygląd.
Brak podkładki pod przednim zderzakiem( złodziejowi nich ręka uschnie!!! )
Wymienione: Amortyzatory przód, akumulator, końcówki drążków.
Do wymiany maglownica ( ostatnio pojawił się dość duży luz ).
Plany: Swap na M50B25, zmiana felg na bardziej kultowe BBS RM lub Borbet A, zmiana tłumika na oryginał. Trochę obniżyć zawias. Pozdrawiam.





Obok e36 kolegi.

Linki poprawione, zapraszam do zapoznania sie z instrukcja wklejania zdjec: http://bmw-wloclawek.pl/viewtopic.php?t=312 - martinez


O widze kolega z moich okolic ,bawarke kiedys widzialem na zywo. Poprawisz ja troche i bedzie konkret furka,mam nadzieje ze niedlugo sam bede posiadaczem podobnej sztuki.

Pozdro
Ładna kupeta :P
Dobra Beta nie jest zła



Plany: Swap na M50B25, zmiana felg na bardziej kultowe BBS RM lub Borbet A, zmiana tłumika na oryginał. Trochę obniżyć zawias.

Autko Dobra baza pod planowane modyfikacje.....

Fajna E30. Widzę że masz przelot KM Malon Turbo
no baza zaje....a do swapa na m50b25 którego dzis sprzedałem, szkoda ale może bede jeszcze coś miał.
Generalnie ładna coupeta... plany ciekawe,

Nie podoba mi sie tłumik, dokupisz par czesci, pomalujesz lusterka w kolor i bedzie cacy.

1. Zostawiasz takie lamy z tyłu czy wracasz do oryginału?

2. Zoataje chromline czy bedziesz robił BH, czarny grill?

na glebe z nią...stoi jak by miała przyczepkę z tyłu podpiętą szczególnie na ostatnim zdjęciu
No E30'stka ładna
gleba to podstawa, właśnie z przodu byłaby wymagana:] co do tłumika to nie mój pomysł był, taka kupiłem, poprzedni właściciel za bardzo chciał się wzorować na japońskim imporcie. Zmienię na oryginał. Co do chromów i lamp wszystko zostaje
Ladne e30 po modyfikacjach rakieta tylko jak bym swapa robil to bym pomyslal o 2,8 a moze jeszcze cos wiekszego
od razu 4,0 V8 :D
oczywiscie, jak sie bawic to sie bawic dzwi wyje... silnik wstawic
oj żeby tam upchać v8 trzeba by było wywalić więcej gratów:D
ale tak wracając do rzeczywistości to sadze żeby włożyć kultowe m20


ale tak wracając do rzeczywistości to sadze żeby włożyć kultowe m20


tak ale zdobyc w rozsadnym stanie m20b25 to bedzie bardzo trudne , a m20b20 to troche szkoda brac sie za taki swap

oczywiscie najlepiej 2,8 ale mysle ze poczciwe m50b25 bedzie dawalo rade
e30 w rozsądnym stanie też trudno znaleźć ale trzeba szukać;)

e30 w rozsądnym stanie też trudno znaleźć ale trzeba szukać;)

i tutaj w 100% si z Toba zgodze, sam szukam wlasnie e30 i jest zaje....... trudno znalezc cos w przyzwoitym stanie
powoli coraz ciężej z e36 a wy e30 chceta szukać za rozsądne pieniądze
co do silnika to może m20b25 z wałem od m52b28 to dopiero wynalazek (jestem na etapie fascynacji silnikiem m42 po przekładce wału i teraz wszystko bym tak przerabiał )
szczerze gdybym szukał e30 to na pewno nie zwykłej bo 90% jest zajeżdżone lub po remoncie kapitalnym i kosztują ok 7-8tyś.
nie lepiej samemu pogrzebać nad jakimś mniej pospolitym modelem ?
np:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10947262
lub:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=906723729
Panowie, panowie wracamy do tematu ktory brzmi "e30 by tOM" a nie by otomoto



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 
  e30 by tOM
WoM2 - Wszystko o Metin2