|
e36 ogrzewanie
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Mam maly problem mianowicie chodzi mi o ogrzewanie w kabinie tzn rozkrece temperature na 32stopnie i niby leci cieplo ale nie dokonca jest gorace a jak rozkrece dmuchawe na maxa to juz wtedy leci chlodne, dodam ze to wszystko na rozgrzanym silniku wskazówka od wody stoi w pionie. Slyszalem o jakis elektrozaworach ale co i jak to nie wiem moze ktos z was mial podobny problem
sprawdz termostat, odkręc wyjmij i wrzuć do gotującej wody, jak sie otworzy to pewnie elektrozawory, a jak nie otworzy sie to masz winowajce
Jak Ci samochód dogrzewa to zostają elektrozawory, zapowietrzony układ lub zasyfiona nagrzewnica. Wiadomo jak włączysz szybszy nawiew przy lipnym grzaniu to szybciej wystudzisz . Elektrozawory znajduja sie między silnikiem a grodzią czolową tam gdzie wchodzą węże od wody do wnetrza kabiny blisko serwa, jak masz dwie strefy to tak to wygląda nr 1 http://www.realoem.com/bm...126&hg=64&fg=18 a jak jedna strefa to takie samo tylko ze z pojedynczą cewka. Ale najpierw sprobuj dobrze odpowietrzyć układ. Pozdrawiam
hmmmmmmmm dzis bede kombinowal i zobaczymy co z tego wyjdzie
Ja mam podobna stytuację. Nawiew na szybe i nogi to aż parzy, a na kabinę leci takie chłodne powietrze. Aa, i szyba od strony kierowcy do połowy zaparowana ;/ Termostart nowy, układ odpowietrzony i już nie mam siły na to To te elektrozawory nogą być przyczyną?
jest kilka przyczyn z tym zwiazanych np zacinajacy sie z powodu syfu elektrozawor, zbyt malo plynu w ukladzie chlodzenia, zapowietrzony uklad chlodzenia badz zasyfiona lub uszkodzona nagrzewnica. a co do parowania szyb moze to tez byc filtr kabinowy ktory jest stary i przypchany.
A wiesz może gdzie znajduje się ten filtr kabinowy? Bo jestem przed przeglądem i od razu bym to zrobił
jak masz wersje z klima to masz z tylu w konsoli srodkowej od strony schowka (musisz odkrecic caly schowek) a jak nie to masz pod szyba w komorze silnika(musisz pozdejmowac plastiki tam gdzie sa wicieraczki)
Aha, dzięki Tak myślałem, ale wolałem sie upewnić To jeszcze olejek z filterkami, zawieszenie i uszczelka bocznej szyby została do zrobienia po niedzieli
miles91, w bawarkach bez klimy ze środkowego nawiewu zawsze będzie leciało chłodne powietrze, to taki patent BMW na orzeźwianie kierowcy. Wersja z klima ma osobną regulacje ciepło zimno na tym wylocie.
A z parowaniem szyby kierowcy to jest tak ze paruje zapewne od ciepła kierowcy. Ja mam na to sposób, rano wsiadając do samochodu nawiew ustawiam na zimne i prędkość 2 lub 3, z czasem rozgrzewania się silnika 3-5km podkręcam ogrzewanie na ciepłe. Wtedy szyby rozgrzewają się stopniowo, a duża prędkośc nawiewu miesza zimne powietrze z parą z naszych płuc. Na postoju dobrze też uchylić okno.
Właśnie nie. Wcześniej było wszystko ok, ale po dzwonie coś sie popierniczyło i tak jest I jak by tego było mało to szyba pasażera (który też za pewnie oddycha )jest suchutka, a kierowcy zaparowana.
Właśnie nie. Wcześniej było wszystko ok, ale po dzwonie coś sie popierniczyło i tak jest Znalezione w necie, wersja bez klimy
I jak by tego było mało to szyba pasażera (który też za pewnie oddycha )jest suchutka, a kierowcy zaparowana. Też mam tak np siedzę z żoną, ja za kierownicą ona na pasażera i u mnie paruje jak cholera , chyba że ona jest zimna albo ja gorący . Druga sprawa to że nie dmucha Tobie z tego małego trójkąta przy bocznej szybie?
Łomatko co za plontanina...
1. nawiew powietrza w kabinie e36 BEZ KLIMY !!
2. Ustawienia...
Tylko po co ciepłe na siebie? Na co to potrzebne?
lupanet napisał/a
Druga sprawa to że nie dmucha Tobie z tego małego trójkąta przy bocznej szybie?
Raczej dmucha. Dziś zrobiłem kilkanaście kilometrów, temp silnika ok, ciepło na maxa, dmuchawa na 1, nawiew na szybe, a tu na bocznej szybie okieneczko takie, że tylko lusterko widać. Pasażera oczywiście całe przejrzyste, a u mnie warstwa lodu. Po prostu muszę porównać jak jest w innych.
dmuchawa na 1 W takie mrozy daj na 2-3 jak robisz małe przebiegi to nie ma kiedy odparować i przewietrzyć się, pewnie raz ci oszroniało i tak nie schodzi
Czy takie małe to bym nie powiedział do tego 5 ludzi nadmucha, nachucha i nie wiadomo co jeszcze robi w moim skarbku Najbardziej mnie wkurza jak na początku okulary mi zaparują xDD
odnośnie problemu Kurka, mam to samo ale powiedz kolego czy te chlodne leci Ci tylko na jałowym czy po przytrzymaniu na obrotach np2-3 tys leci ciepłe ? Ja wymieniłem wczoraj płyn w chłodnicy, odpowietrzone jest ok, termostat jakby dawał ciała to temperatura silnika by szalała, powiedziano mi że to pompa wody może umierać, a jeszcze jeden gość powiedział że jakiś trójnik muszę wstawić gdzieś koło reduktora LPG. Tyle że jak Ty masz ten problem co ja nie mając LPG to ten trójnik mi nie pomoże. Reasumując, potencjalni winowajcy:
- pompa wody - elektrozawór (moze pomoc wyczyszczenie, lub wymiana) - nagrzewnica (czyszczenie)
Cały czas leci te chłodne powietrze. Ale to BMW zastosowało taki patent, że zawsze leci te chłodne powietrze nadmuchem na kabinę. Gdzieś na tym forum ktoś już to opisał. Ale prawdopodobnie we wtorek zaprowadzę do mechaniora na wymianę zawieszenia to pobawi sie jeszcze z tym ciepełkiem
miles91, Tobie zapewne leci chłodne powietrze ze środkowego nawiewu i nie masz klimy, to fakt taki patent BMW. Ludziki które maja klimę maja 2 pokrętła na środkowym nawiewie dzięki którym mogą ustawić czy lecieć ma cieple czy zimne.
majes zgadzam sie z Tobą w 100%
odnośnie problemu Kurka, mam to samo ale powiedz kolego czy te chlodne leci Ci tylko na jałowym czy po przytrzymaniu na obrotach np2-3 tys leci ciepłe ? Ja wymieniłem wczoraj płyn w chłodnicy, odpowietrzone jest ok, termostat jakby dawał ciała to temperatura silnika by szalała, powiedziano mi że to pompa wody może umierać, a jeszcze jeden gość powiedział że jakiś trójnik muszę wstawić gdzieś koło reduktora LPG. Tyle że jak Ty masz ten problem co ja nie mając LPG to ten trójnik mi nie pomoże. Reasumując, potencjalni winowajcy:
- pompa wody - elektrozawór (moze pomoc wyczyszczenie, lub wymiana) - nagrzewnica (czyszczenie)
wiec sluchaj Majes jest dokladnie tak jak Ty piszesz przy rozgrzanym silniku na postoju(oczywiscie wlaczony silnik) leci mi zimne powietrze jak wkrece na obroty zaczyna leciec cieple spada z obrotow i leci znow zimne wiec mam ten sam problem co Ty.Wczoraj wyjolem elektro zawory wyczyscilem zalozylem i to samo, nagrzewnica jest raczej ok u mnie wiec zastanawiam sie nad pompa wody, bo moze byc slaby obieg wody, po odkreceniu korka chlodnicy na jalowym biegu woda ledwo sie przelewa tzn leci lekkim strumykem a nie wiem czy nie powina leciec szybciej, musze podejzec u znajomego w 2.8 jak jest u niego, z tego co pamietam w bylej mojej 2.0 leciala ta woda szybciej. Powiedziano mi ze moze pompa wody (przy metalowym wirniku) sie obraca na trzpieniu bo jak by byla plastikowa to by sie cala rozsypala w drobny mak tak mialem w 2.0i. Zastanawiam sie jescze nad tym ze moze tak powino byc i nic nie grzebac moze poczekam az Ty rozwiazesz ten problem hehehehe , daj znac jak cos wymyslisz
ja bym obstawial ze to pompa wodna
[ Dodano: 25 Styczeń 2010, 20:44 ]
tez obstawiam pompe , mialem tak samo jakby co to mam pompe do m52 2 miesiace smigana
a plastikowa czy metalowa???? i ile chcesz za pompe????
jutro ci napisze bo nawet nie wiem sam , ile chce - postawisz flache i twoja
BmwKurek, haha nie ma tak :P To ja na Ciebie poczekam xD Nie no ale na poważnie, ta zaczynam wierzyć że to ta pompa, ja nie mam czasu ani miejsca żeby pogrzebać przy aucie wiec z mojej strony póki co lypa.
Jak dobrze pamiętam to Ty Kurek gazidła nie masz ?:> Więc problem "trójnika" przy parowniku odpada.
no nie mam gazidla teraz w zime troche podskoczylo mi spalanie ale to zecz normalna tym bardziej ze pokonuje krudkie odcinki to tak naprawde bunia nawet nie ma czasu sie dobrze rozgrzac.
Profesor i jak tam z ta pompa
pompa jest ,wirnik plastikowy
Profesor a czy Ty jestes we wloclawku?? I jak mozemy sie styknac??
odezwij sie na gg to sie jakos umowimy 4302660
[ Dodano: 31 Styczeń 2010, 18:44 ]
|
|