|
e46 320d TURBINA
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
W mojej e46 320d 2002r. (150 km) padła turbina. Dzwoniłem do Łodzi do firmy która się zajmuję regeneracją i koszt takiej regeneracji waha sie między 800 a 1400 zł. Problem w tym że nie mam nikogo kto by wymontował Turbinkę z auta. Proszę o pomoc we wskazaniu dobrego mechanika który by sie podją zadania. Z góry dzieki. Pozdrawiam
a jestes pewien ze turbina a nie sterownik?? bo wczoraj gadalem z ziomkiem i mowil ze w tym silniku lubi padac własnie on a nie sama turbina ale skoro wiesz ze turbo to ktos o tym pisal ostatnio na forum poszukaj
raczej turbina bo zaczał jakiś dziwny dzwięk dobiegać od silnika, zero mocy, potem przestało i kłęby białego dymu leciały z wydechu. Poziom płynu chłodniczego jest git, a oleju już na minimum zostało na bagnecie.
odezwij sie do mnie na gg to umowimy sie i dogadamy. Trudno jest cokolwiek powiedzieć na odległość
polecam mechanika na końcu dziewinskiej ma na imie rafał num tel 888 142 154
Dzieki Panowie za pomoc. Musze jeszcze przemyśleć czy warto regenerować czy lepiej nową wstawić. Z tego co słyszałem nie poleca sie regeneracji. Zobacze jakie pieniadze wchodzą w gre przy zakupie nowej, może nie będzie to dużo większy koszt. Pozdrawiam
Musze jeszcze przemyśleć czy warto regenerować czy lepiej nową wstawić. Z tego co słyszałem nie poleca sie regeneracji. Zobacze jakie pieniadze wchodzą w gre przy zakupie nowej, może nie będzie to dużo większy koszt.
Lepiej wstawić regenerowana a oryginalna, niż nówkę Chinola..
Jezeli masz kaske to nowa turbina garretta to koszt 2700zł a objawy jak najbardziej wskazuja na turbo. Sterownik na turbo??? Pierwsze słysze na pompie wtryskowej owszem ale na turbo sa elektrozawory sterujace podcisnieniem ale z tego co opisujesz to turbina sie skonczyla. Co do regeneracji jezeli jest zrobiona na oryginalnych podzespołach garretta i masz na to gwarancje to po co wydawac taka kase (2700)?
Z tego co zdążyłem się dowiedzieć to koszt takiej turbinki to grubo ponad 3 tysie. Nawet cena którą napisał colins (2700) to za drogo dla mnie, także regeneracja to jedyna opcja na moją kieszeń. Dają roczną gwarancje także może się nie rozleci od razu. Dzięki za pomoc i będe dawał znać jak to wszystko się skończyło. Pozdro
Koledzy a po regeneracji warto przejść na olej pół-syntetyk??? teraz leje Castrola 5w 40, słyszałem opinie że teraz powinienem kupić 10 w 40 . Co wy na to????
jesli silnik jest w dobrym stanie i na pelnym syntetyku nic sie nei dzieje to po co zmieniac na pol ?? tym bardzije po regeneracji jak turbuna bedzie uszczelniona
nie wiem jaka jest w e46 ale jak jest ze zmienna geometria to nikt w polsce nie zeregeneruje jej, nie ma u nas takiej maszyny, zreszta garet sam wycofal zestawy naprawcze do swoich turbin ze zmienna geometria,
na taka turbine mozna poradzic cos jak tylko sie kierowniczki zawieszaja, mozna to rozebrac i wyczysci, po zlozeniu moze jeszcze troche pochodzi, ale jak slyszysz u siebie chrobotanie to juz za pozno niestety
pare miesiecy temu wymianialem turbine klientowi w pasacie 2006 rok (zmienna geometria, po czyszczeniu lopatek dmuchla pare razy dobrze i sie posralo wszystko, ale ta byla dojechana lopatki juz polamane, auto 3 letnie 150tys przebiegu gdzies) za turbine dawalem 2700PLN nowka gareta z roczna gwarancja, cena demontazu i montazu na PRV
po wymiane turbiny nalezy bezwglednie wymienic olej z filtrem - w starym moga byc opilki ktore uszkodza nowa, i pewno po wymianie dymic ci bedzie przez pewien czas bo resztki oleju z wydechu beda sie wypalac
Najlepszy olej do silnikow z Turbinami (nie tylko z reszta) to tylko i wylacznie MOTUL. Powie ci to kazdy fachowiec ktory zajmuje sie strojeniem modyfikacjami samochodow. regeneracja kosztuje tak jak mowiles od 800-1500pln ale na twoim miejscu zastanowilbym se czy czsem nie kupic wiekszej nawet uzywanej. Mozna rowniez przy regeneracji dolozyc wieksze slimaki wtedy regeneracja kosztuje ok 300pln wiecej i jechac na wystrojenie samochodu do np. KREATORA MOCY w Warszawie. Mozesz uzyskac na serjnej turbinie ok 30% na wiekszej w zaleznosci od tego co wlozysz. bezpieczna granica modyfikacji elektronicznej to ok 30% na seryjnym aucie. Wyjecie turbiny to prosta sprawa zrob to sam nie pros nikogo. Pozdrawiam
Zreszta Bacho to fachowiec duzo ci juz napisal samch waznych szczegolow nic tu nie zmienisz niestety turbiny to drogi interes.
Następnym razem prosiłbym o używanie opcji "Edytuj"
|
|