|
E46 Chip Tuning w benzynie ?
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Tak jak w temacie orientujecie się może czy istnieje wg. taka możliwość i czy to ma jakiś większy sens ?? W tym moim 1.8 ??
14KM w twoim wypadku. Chip tuning to nie wszystko mozesz sie podrasowac kilkoma dodatkowymi kucami montujac np filtr stozkowy np K&N
Dla przykładu masz roznice w mocy po chipie w dieslu (moim) moja ma 136KM po chipie mam 163 (27KM roznicy)
Musisz sie zastanowic czy koszt około 1000zł (mowie o profesjonalnej firmie zajmujacej sie chipowaniem a nie u pana Miecia w garazu) jest wart zyskania 14KM. Decyzja zalezy od ciebie, pozdrawiam!
Nie głupim rozwiązaniem było by zamontowanie strumienicy...
no mozna tylko pozniej zeby nie mial problemow z emisja spalin (pomijam tu juz naszych ekspertow od przegladow technicznych gdzie za flaszke by to pewnie przeszlo) ale w razie czego miski tez maja urzadzenia do sprawdzania emisji spalin........
A taka strumienica sporo mocy daje ?
Eh.. Do wszystkiego się już miśki czepiają.. ;/ Ale z tego co kiedyś słyszałem to po zamontowaniu strumienicy spada moment obrotowy.. Ale czy to prawda? Nie wiem..
Heheh Litkus89 zaitrygował mnie twój temat i troszke "pogrzebałem" na innych forach. Potwierdziło to tylko to co i ja myśle. Zyski rzedu 15KM nie beda widoczne. Stary dobra rada jezeli chcesz wydawac na chipowanie lub na strumienice (odradzam), wydaj 200zł na porzadny filtr stozkowy a reszte kasy zainwestuj w paliwo Shela V-Power 100oktanów, i poczujesz podobny przyrost mocy jak po chipie . A swoja droga jezeli chcesz miec naprawde wiecej kucy zmien auto na mocniejszy silnik - rady kolegow z innych for na to samo pytanie o wzrost mocy w silnikach 1,6 i 1,8 - nie wywojujesz z nich astronomicznych mocy
No zdaje sobie sprawę :/ No nowe auto to nie wchodzi w gre dopiero co to kupiłem :P No ale dzięki że szukałeś tego ... A co do paliwa no to pewnie nie będę i tak lał shella ponieważ mam paliwko ze Statoila Supreme po 3,20 l :P
nie wierzę kogo tu spotkałem 3la Żelooozek
p.s swap i już
;o z Elektryka ?? :D
Litkus89, a chodziłeś do innej 3 la już wbijam na gg
Prosze kontynuawac rozmowe na GG , SB lub PW Nie Offtopowac
widze chłopaki z Elektryka, nie jestem sam :P
haha co do Chipa to nie ma sensu wg mnie tak jak Marcin to napisał, to jest najlepsza alternatywa
A orientujecie się jak wygląda SWAP z 1.8 na 2.0 150 KM ?? Duzo do wymiany jest ?
Litkus89 nie wiem czy są to opłacalne koszty skoro sie pytasz czy duzo z tym roboty wnosze ze chcesz robic to na własna reke - hmmmmmm.......... A mechanicy podejrzewam ze skasuja sobie ładnie za taką operacje no i sam koszt silnika....... Dlatego trzeba szukac autek z wiekszym silnikiem bo pozniej swapy i takie tam to koszty a na koniec okazuje sie ze cała operacja była nieopłacalna......
lepiej przeboleć i szukać czegoś z większym silnikiem
przemek co do SWAPA to jak byś zmieniał to juz na 2.2 170km bo to silnik w twoim przedziale wiekowym o ile się nie myle to 2.0 150 szły do 2000r, a co do 2.2 u ciebie juz by latało a koszt całkowity nie powinien przekroczyć 6000-7000tys zł a dlatego że te silniki sa juz m54b22 nowszy motor mniejszy przelot i mocniejszy a latałem ostatnio coupe z tym motorem to dosyć sie wkręcała. kolega ma 2.3 170 km z 2000r jak bys chciał to mozna sie przejexhać i wszystko posprawdzać jak chodzi bo jeszcze lata w budzie.
Tak jak swapowac to wiecej niż 2.0
Co do m54b22...słuszny motor podwójny Vanos i Valvetronic a ten drugi co piszeŁukasz328i, m52tub25 też bardzo dobry, lecz starszy.
Nie lepiej zmienic auto?
Nie !!! Pisałem wyżej że to odpada :P Kupiłem ją z 2 miesiące temu za 34 500 zl a teraz już jest warta jakieś 29-30 , plus opłaty za nią to już jestem dużo stratny ... A w takim przebiegu nie kupie w większym motorku ..
więc pokulaj sie rok czy mniej i zmień ale jak brakuje Ci mocy po 2 miesiacach, to nie wiem czy wytrzymasz dłużej.
ORSO mocy to zawsze brakuje :D
Panowie nie OFFTOPOWAĆ !!!!!
Przypominam że Temat Dotyczy Chip Tuningu e46 a nie tego kiedy brakuje mocy, a kiedy nie... !!
ja bede dzis u kolesia to zobacze co ma i ile chce za poszczególny silnik, a co do przebiegu to znajdziesz zawsze coś z małym przebiegiem a prawie 35 tys to duzo jak za 2004 316i moim zdaniem, za ta kase juz by znalazł diesla może nie 04, ale 03, a jeżeli szukasz swapa to tez można szukac w małym przebiegu, a swap sam w sobie to nie jest grozny bo jak kupisz silnik z osprzętem to znam mechanika co podpieli i odpalili z 318is- 325i w 2 dni.
Jak juz kiedys napisalem w twoim temacie (chyba ) najlepiej bedzie zeswapowac , takie chip tuning to jedynie na diesla cos daja ale na benzyne gra niewarta swieczki.
uwazasz ze jak kupisz motor z przebiegiem 100 tkm to co rozpadnie ci sie za miesiac ?
najlepiej moim zdaniem kupic jakiegos angola z motorem 2,5 -2,8 - zgadza sie ze jest to starszy konstrukcyjnie silnik - ale przeciez nie miliony lat swietlnych . Kupisz angola, reszte gratow z niego opchniesz i zle na tym nie wyjdziesz - co do swapa to tak za 1,5 k zrobi ci to ktos przyzwoicie
Moim zdaniem jak chcesz bawic się w Chip Tuning to do tego trzeba zmienić jeszcze filtr powietrza , kolektor wydechowy i do tego jeszcze zmiana siatki w komie. dojdzie ładnych parę koników i zwiększy się spalanie.
|
|