|
e46 320d
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
proszę o opinie dotyczące e46 320d Czy ktoś z was posiada takie autko? Łańcuszek czy pasek? (co ile km wymiana?)
ja posiadam 320d
Zależy w który rocznik mierzysz... po lifcie czy przed.. jest na łańcuszku chyba każda bmw jest na łańcuszku... czyli tego raczej się nie wymienia...
chyba każda bmw jest na łańcuszku...
Nie wszystkie. np M40 ma pasek.
przed liftem 2000r a jaką ty masz i jak ci się jeździ Nie za mało pod maseczką a co jeżeli chodzi o koszty eksploatacji
Mały poradnik.. Który jest na forum..
http://bmw-wloclawek.pl/viewtopic.php?t=34
niestety ale "mały poradnik" został usunięty
[ Dodano: 4 Kwiecień 2010, 16:57 ]
mi działa "mały poradnik" ...
mi tez dziala
dzięki mi już też działa Mam jeszcze jedno pytanko czy w tych silnikach jest tzw turbodziura przy około2500obr czy te silniczki powinny przyśpieszać równo??? Chodzi mi oczywiście o wersję 136KM
[ Dodano: 19 Kwiecień 2010, 07:45 ]
jezeli jest to jest to nieprawidłowy objaw (przepływka, elektrozawory sterujace turbo lub tez sama turbina). Wystepuje to bardzo czesto wiec odrazu ci mowie jezeli bedziesz decydował sie na takie auto musisz sie liczyc z takimi przygodami jak spadek mocy. Nowa przepływka BOSHa 500zł, elektrozawory (są 2) - 150zł szt. no a turbo t juz w zaleznosci czy regenerowane czy nie. Bardzo czesto padaja pompy wtryskowe a to juz jest duuuzy wydatek. Taka rada nie bierz 136KM tylko 150KM po lifcie one sa na CR i lepiej sie spisuja.
wszysko byłoby dobrze ale zawsze jest jakaś przeszkoda Kasa Po lifcie za dobre e46 musiałbym dać ok30 koła niestety ma przeznaczone25ze wszyatkim A czy podpinka pod kompa wykaże padniętą turbinę???
Podpinka pod kompa powinna wręcz musi pokazać czy jest padnięta, ponieważ wtedy wykazuje błędy. Nie ma możliwości aby komputer nie pokazywał błędów od takich podzespołów jak teraz nawet najmniejsza rzecz ma w sobie dużo czujników itp.
Turbine mozesz sobie sprawdzic mechanicznie nie koniecznie do kompa (o ile kojarze sama turbina nie ma zadnych czujników sa za to elektrozawory sterujace podcisnieniem). Odpinasz 2 osłony z silnika i zdejmujesz gumowa rure idaca od przepływomierza do turbiny, bedzie widac smigiełko i sprawdzasz czy ma luzy wzdłużne i poprzeczne jezeli tak tzn ze turbo ci długo nie pozyje. Regeneracja w tej chwili juz nie jest taka droga bardziej martwił bym sie pompa wtryskowa bo jak juz wczesniej wspominałem uwielbiaja sie sypac.
dziękuje za wskazówki i porady
Dziękuje za porady i wskazówki Od 2miesięcy jestem szczęśliwym użytkownikiem e46 320D Mam jednak kolejne pytanka: Jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów? Wydaje mi się że za ciężko wchodzą!!! Jeżeli ktoś ma problem z wodą na wycieraczkach proponuję sprawdzić wygłuszenie w dzrzwiach !!! Auto świeżo sprowadzone z Niemiec ale już ktoś grzebał przy dzrzwiach Niestety przerabiałem już ten problem
Jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów? Wydaje mi się że za ciężko wchodzą!!! Z reguły na skrzyni po stronie pasażera są dwa korki ten wyżej to wlewowy i olej zalewamy pod korek, a niżej to spustowy, a nad tymi korkami jest nalepka z opisem jaki olej powinniśmy zalać
|
|