|
nagrywarka
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
http://www.arest.pl/shop/...=14724&ID=10363 po lewej jest ta którą posiadałem po naprawie jest ta po prawej, chyba mnie zrobili w konia. Kłócić się czy nie???
Ja bym zostawil. Porownaj dokladnie. Ty masz zdaje sie teraz SATA.
Chyba że korzystasz z technologii LightScribe, to sie możesz kłócić :)
Ogólnie rzecz biorąc to zrobili cię w konia, albo po prostu się pomylili. Specyfikacją aż tak bardzo się nie różnią więc możesz tą zostawić. Ps. Ja osobiście posiadam tą po lewej
Ale czym go zrobili w konia ? Zalezy na czym mu zalezy ... dla mnie to ta po prawej ma wieksza wartosc. A tak na prawde to nawet niektorych z tych trybow wogole nie ruszy przez cala zywotnosc nagrywarki ...
Zgadza się ale oddając sprzęt do naprawy to z powrotem powinieneś dostać to samo urządzenie a już na pewno ten sam model pod warunkiem że tamten nadawał się na złom, w każdym bądź zrazie o jakich kolwiek zmianach powinien zostać poinformowany, jeszcze jest kwestia ile dana naprawa kosztowała bo czasem może się okazać że wystarczyło dołożyć parę groszy i miał by nowy napęd ale w to nie wnikam To która ma większą wartość to już sprawa indywidualna dlatego w to też nie wnikam
Zgadza się ale oddając sprzęt do naprawy to z powrotem powinieneś dostać to samo urządzenie a już na pewno ten sam model Blad ... Taki sam lub lepszy. W kazdym razie bez straty dla klienta. W tym wypadku nie uwazam zeby stracil. Dostal nowszy model.
parametry są lepsze ale nie zostałem poinformowany o zmianie na inny oraz papierka, że został zmieniony na inny więc nadal w specyfikacji mam wpisaną tą której już nie mam, napisali tylko, że napęd został wymieniony oraz mam kilkanaście płyt które zakupiłem pod LightScribe i teraz na co mi one. Najbardziej się wkurzyłem, że wymiana jej trwała ponad 3 tygodnie choć od początku było wiadome, że muszą to zrobić (nim oddałem porobiłem co tylko można było zrobić aby systemowo ją naprawić ale laser padł). Jest to w ramach gwarancji którą jeszcze miałem a jak się nie mylę teraz po wymianie powinienem dostać znów gwarancję na 2 lata na piśmie.
Gwarancja nadal jest na tyle samo. Tak to bys mogl w nieskonczonosc. Nikt Ci czegos takiego nie zagwarantuje. Ale fakt faktem jest to, ze powinienes dostac taka informacje na pismie bo jak cos sie stanie znowu to beda klopoty, albo w najlepszym wypadku kupa tlumaczenia dlaczego zdajesz do naprawy inna nagrywarke. Okres naprawy moze trwac 2 tygodnie, jednak nie to chcialem napisac. Moze to tak dlugo trwac poniewaz nagrywarka jest wysylana do naprawy w innym punkcie i najczesciej jest to producent lub firma, ktora sprzet rozprowadza na terenie Polski, wiec sie nie dziw, ze tyle to trwalo ...
Tak to bys mogl w nieskonczonosc. ale przeciez jest to inny napęd i kto mi da gwarancję czy nie będzie działać tylko tydzień? Jak się nie mylę jeśli jest zmiana na inny sprzęt to obowiązuje gwarancja tego sprzętu na okres jaki udziela właśnie producent jej, inacej po co by zmieniać cały napęd zamiast włożyć w stary napęd "lasek" który podziała do zakończenia gwarancji ( u mnie jest to właśnie 3 tygodnie).
Chodzilo mi o to, ze nie otrzymales informacji na pismie, ze sprzet zostal wymieniony z X na Y. Defakto na papierku masz sprzet X i jesli teraz zepsuje Ci sie sprzet Y to jak to udowodnisz, ze ten papierek z X obowiazuje do sprzetu Y ? Zbedne tlumaczenia i niepotrzebne nerwy ...
Gwarancja nadal jest na tyle samo. Tak to bys mogl w nieskonczonosc. Z tym się nie zgodzę, jeśli wadliwy sprzęt zostaje wymieniony na nowy to gwarancja na to urządzenie jest liczona od daty wymiany a nie od daty zakupu i tak jest z każdym przedmiotem objętym gwarancją np. Kupujesz buty dostajesz gwarancje na 2 lata, kilka dni przed zakończeniem gwarancji zauważysz że się podeszwa zużyła itd. Dostajesz nowe buty i nową gwarancję . Znam ludzi którzy tak robią i buty maja za free , jeśli dobrze pamiętam to są chyba nawet przepisy unijne. Co do czasu realizacji napraw gwarancyjnych to powinien być on podany w regulaminie gwarancji. W takiej sytuacji możesz spróbować załatwić sprawę ugodowo powiedzieć że zaistniała taka i taka sytuacja... Jeśli będą w porządku powinni ci pomóc, na chwilę obecną nawet nie masz żadnego dowodu że otrzymałeś inny model niż jest opisany.
|
|