|
Po wymianie paska piszczy...
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Witam, wczoraj wymieniłem pasek wielo klinowy w e36 316/m43 (poprzedni pękł). Po załozeniu nowego wraz z nową rolką zaczeło stranie piszczeć... cuś. Co to moze byc?
napinacz.juz nieraz sie z tym spotkałem ale moze u ciebie to cos innego
sprawdz czy napewno dobrze zalozyles ja kiedys zle zalozylem przy 2.0 i strasznie piszczal pozdro
Zakładałem i zdejmowałem, dalej piszczy. Pokręciłem kołem pasowym od alternatora i w laternatorze cos piszczy (bosch). Odkręciłem go i od tyłu nasmarowałem, bo nie mogłem rozkręcić całego. Jaki tam jest potrzebny klucz zeby zdjąć koło pasowe? Pewnie czeka mnie wymiana łozysk.
Ty, weź mi podaj te numery tego alternatora. Albo podjedz z nim do mnie do zakładu to będziesz miale pełna regeneracje alternatora Nie chcąc sie chwalić, ale jestem specem w tej dziedzinie^^
W przyszłym tygoniu mi to pewnie nie wyjdzie ale moze jakoś mi sie uda znaleść czas. Gdzie jest ten zakład i ile za taką usługe ) Jest tam miejsce zeby go odkręcić? Bo musze przyjechać z nim ze Skępego, tzn. w samochodzie
http://www.ditel.pl/publ/wli/wli_5287814.html <- masz tutaj dane kontaktowe do zakładu. Tak na poczekaniu to będzie ciężka sprawa, bo leży cały sznur do zrobienia tych rzeczy. Z wyjęciem też nie bardzo. Teraz nie ma miejsca nawet gdzie by można to zrobić. Bo bez kanału raczej nie da rady go wyjąć. Najlepiej byłoby gdybyś przywiózł go na miejsce. Wtedy postaram sie zrobić na poczekaniu Koszt naprawy to ciężko powiedzieć nie mając tego w ręcach Ale robocizna w granicach 40 zł + cena łożysk. (markowe NTN lub Fag nie żaden Chinol ) Ewentualnie może też być już wyślizgane koło pasowe i dlatego piszczy (zwłaszcza na wyższych obrotach)
Napisz numery to będę mógł Ci teraz podać ceny tych rzeczy. Zazwyczaj zaczynają się do 000 1.... .
Bo bez kanału raczej nie da rady go wyjąć.
hm.... myśle że z góry łatwo wyjąć
W m40 dostęp jest z góry, m43 jest inne bo ma napinacz, ale też powinien być dostęp z góry.
toriu, a nie namawiając cie do kupna ode mnie alternatora ale jaki jest sens dawania za robotę 40 + części i dojazd z skępego do włocławka i po odbiór to samo w czernikowie ma chłopak alternatory jeżeli nie chcesz mojego to po 80zł a ja mam po 100zł i daje gwarancje jak dla ciebie ze jest dobry,posiadam od 2.5, 2.0, 1.8is po 100zł a masz do mnie blisko bo jedyne 12km.
[ Dodano: 23 Styczeń 2010, 20:01 ]
Mam na wieloklinowym jeśli o to chodzi. Wyjąć da sie napewno od góry bo wyciągałem, tylko z rozkręceniem jest kłopot ( nie moge odkręcić koła pasowego). Potrzebny jest klucz (jakaś gwiazda) :/
No to koło masz ze sprzęgłem. Ciesz sie chłopie, że nie masz alternatora Valeo. Trzeba rozcinać uzwojenie od mostka diodowego, bo inaczej go nie rozkręcisz. Co z tym idzie więcej roboty = większy koszt Jak bez kanału to możesz podjedzać i zrobię Ci na miejscu. Tylko najpierw przedzwoń sie umówić bo mnie często nie ma na miejscu
Pozyczyłem klucz od mechanika, łozysko wymienione, nic nie piszczy. Dzięki za pomoc.
|
|