|
Rf Gain - Jak stosować????
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Witam! Właśnie kupiłem Uniden 520 i mam pytanie jak ustawić RF Gain SQ i ANL żeby radio najlepiej funkcjonowało ??? No i dlaczego radio tak okropnie pierdzi po odpaleniu silnika ( Fiat Seicento) ??
a wiec tak
pierdzi bo pewnie masz przebicia na kablach wysokiego napiecia i przechodza ci zaklucenia po kablach zasilajacych
co do ANL to jest tylko zalacz wylacz (nie pamietam juz ale w unidencie nei ma mozliwosci go wylaczenia)
co do SQ i RFgain
wlacz radio RF na \maxa w prawo
i krecisz SQ tdo momentu zanikniecia szumow
RF`a uzywasz np w miescie kiedy jest bardzo duzo nakladajacych sie na siebie rozmowcow wtedy "oslabiasz czulosc" radia krecac RF w lewo do momentu uzyskania pozadanego efektu
ANL włącz, RF gain na maksa w prawo, a SQ odkręć w lewo i z powrotem w prawo do momentu aż wyłączysz szumy. Co do pierdzenia to poszukaj na forum bo było o tym wiele razy.
damianbor, z tymi Fiatami Seicento to szkoda gadac samochody te maja taka dziadoska instalacje elektryczna, ze szkoda gadac. Musze Ci powiedziec ze sam jak mialem wczensiej Unidena to bylo o niebo lepiej niz to co dzieje sie z obecnym moim radiem. Zaklocenia od wszystkiego dlatego przymierzam sie znow do Unidena. Njalepsze radio do mobila zdecydowanie.
Ok ! Dzięki za porady. Napewno się do nich zastosuje . A te Sejo to auto służbowe zastępcze może jak przesiąde się znowu na Pandę to będzie lepiej Pozdrawiam
... No i dlaczego radio tak okropnie pierdzi po odpaleniu silnika ( Fiat Seicento) ??:?:
Witaj w klubie nieszczęśników. Ja już sobie dałem spokój w swojej dziewięćsetce (wymieniałem kable,świece - nie na wiele się to zdało) - ten typ tak ma. ANL w U 520 nie załatwia do końca sprawy, ale i tak jest o niebo lepiej niż przy manualnym ANL w Alanie 48 classicu, że o Pres. Harrym classicu nie wspomnę (automatic anl). Niestety testy przeprowadziłem na świeżo zakupionym sprzęcie co odbiło się niestety niekorzystnie na mojej kieszeni. Przeprosiłem się więc z Pro 520 XL. Talk na marginesie bardzo dobry filtr miał nie produkowany juz chyba od kilkunastu lat President Jack, niestety czas przeszły, dość pochopnie go sprzedałem ) Sprawę ustawiania gałek w Unidenie rozwiązuję w ten sposób - rf-gaina skręcam z umiarem (wyjściowe położenie to skrajne w lewo) do momentu kiedy to "wycie" od elektroniki staje się akceptowalne dla ucha (w moim przypadku /jazda po centrum miasta/ kreska na godzinę 10). Dopiero potem skręcam sqelcha (od lewej do prawej) tak aby wyciąć szumy, ale nie za wiele (najczęściej kreska/znacznik na pokrętle na godz. 10). Wszystko to na włączonym filtrze "anl" przy włączonym silniku. Reguluję pokrętła w momencie kiedy "nikt nie nadaje" . W trasie popuszczam troche rf-a (tak na godz. 14). Sprawa poziomu zakłóceń to rzecz względna (akurat w fiacie seicento to prawie norma, że występują), ale nawet w tym samym modelu auta trzaski/wycie nie muszą być jednakowe, sprawdzałem.
co do ANL to jest tylko zalacz wylacz (nie pamietam juz ale w unidencie nei ma mozliwosci go wylaczenia)
Obydwa Unidenki 520 jak i 510 mają możliwość wyłączenia ANL, to taka mała uwaga
spidi23, dlatego napisałem że już nie pamiętam
ANL jest włączony w momencie gdy ten mały sówak pod napisem "ANL" jest w pozycji do góry.
73
spidi23, dlatego napisałem że już nie pamiętam
Zwracam honor - nie doczytałem
|
|