|
Tuba w Omedze B
WoM2 - Wszystko o Metin2 |
Witam koledzy! Otóż mam takie oto do was pytanie. Czy montował ktoś tubę w swojej Omedze B? Konkretnie chodzi mi o miejsce, którym poprowadził kabel do wnetrza kabiny a także miejsce w którym usadowiono samą tubę. Dziś się rozglądałem i za cholerke nie mam jak się przedostać do przedziału pasażerskiego. Tak tam nautykane ze szok. Będe musiał pomysleć co z tym fantem zrobić.
Powodzonka!
Proponuję pojechać do zakładu montującego CarAudio i Alarmy. Oni znają każdą dziurkę w samochodzie
Ja tak zrobiłem - jedyne co mi zaoferowano to wiercenie lub wejście przez osłonkę idącą z budy do drzwi (nią zapychają kable od centralnego zamka i do głośników).
A taką dziurkę w osłonce każdy jest w stanie zrobić sobie sam we własnym zakresie
W każdej ścianie grodziowej (czyli ścianie oddzielającej silnik od kabiny) jest jakiś otwór, którym można pociągnąć przewód.
Owszem, tyle że np u mnie wszystkie są hermetycznie zabezpieczone gumą. Nie będę przecież rozbebeszał uszczelnienia przy lince gazu, czy obudowy od wiązki idącej z akumlatora
Owszem, tyle że np u mnie wszystkie są hermetycznie zabezpieczone gumą. Nie będę przecież rozbebeszał uszczelnienia przy lince gazu, czy obudowy od wiązki idącej z akumlatora
tak tylko że prawie wszystkie auta z lpg mają tamtędy puszczane wiązki bo szybko i w miare łatwo sie to robi. jeśli tak puscisz kabel tamtędy i chociaż okręcisz to izolacją to o niebo lepiej będziesz mial to zrobione niż w "profesjonalnym" warsztacie. W końcu auto to nie amfibia. Powodzenia!!
kolego ostatecznie wiertło + wiertarka i do roboty...
Chodzi ci o poprowadzenie przewodów od Aku Jeśli tak to...
Jest takie miejsce przy podszybiu od strony kierowcy poprowadzone jest tamtędy większość przewodów elektrycznych do kabiny. Jest to pod plastikiem i średnio trudno sie tam dostać. Jeśli nie zależy ci baaardzo na czasie to wieczorem mógłbym sie postarać zrobic fotki jak to idzie u mnie
ja np pocilem kabel na zewnatrz przez drzwi do gory wlozylem kabel w szczeliny pomiedzy blotnikiem a slopkiem i do silnika..l a tam juz looz kabla w sumie nie widac a nawet jak ktos sie przyzy zobaczy 1 cm hehe bez wiercenia itp pozdrawiam
Tuba zamontowana. Chodzi jak trzeba tylko jeszcze nie miałem okazji nikogo wystraszyć A zrobiłem to w następujący sposób: Pod dywanikiem pasażera z przodu u dołu w rogu mała dziurka. Wyszło w tym profilu o który opieraja się łapy podnoszące auto gdy jesteśmy w warsztacie. Kabel mam ukryty w tym profilu więc jestem happy. Dla pewności jeszcze uszczelniam otwór silikonem. Następnie prowadzę kabelek dalej w błotniku od wewnątrz przypinając go plastikową sprzączką do innych tam biegnących kabli. No a pożniej już tylko przedostanie się do komory silnika przez otwór nad prawym przednim kołem. Teraz poprowadzenie kabla przy brzegach komory silnika. Demontaż grila, nawiercenie dwóch dziurek na uchwyt, przykręcenie, zamocowanie, podłaczenie, sprawdzenie i jest lux. Można szczekać
Pozdrawiam koledzy! Szerokości!
uszczelniam otwór silikonem
silicon jest najgorszą rzaczą, jaką można zastosować. Jest on najczęsciej na bazie związków octowych (czy jakoś tak). Ale nie to jest ważne. Ważne jest to, że efektem końcowym jest korozja.
Dlatego proponuje (na przyszłość) używać masy K+D (na nią wkleja się szyby) bądź tzw. "gumy pod pędzel"
Kolego nie jest tak źle. To mała dziurka a i tak jest w zamkniętym profilu także wilgoć nie ma tam bezpośredniego dojścia. Tak właśnie starałem się zrobić, by nie narażac blach na działanie korozji.
pepi1111, ja tak myślałem, ale napisałem to tak profilaktycznie
Ok Steve, pozdrawiam i życzę szerokości. Bajo!
|
|